וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן אברמוביץ' עוזב את צ'לסי? המיליארד הרוסי עשוי למכור את המועדון לעשירי המפרץ הפרסי

סוכנויות הידיעות

18.1.2009 / 10:39

סאנדיי טיימס: צוות מטעמם אברמוביץ' יצא למזרח התיכון לבדוק התעניינות ברכישת מועדון הספורט



רומן אברמוביץ', המיליארדר הרוסי, עלול למכור את מועדון הכדורגל האנגלי "צ'לסי" למשקיעים ממדינות המפרץ הפרסי - כך דיווח העיתון הבריטי "סאנדיי טיימס".



מקורות המקורבים לפרשה מסרו לעיתון הבריטי כי נציגים מטעמו של האוליגרך נסעו לערב הסעודית ולדובאי, כדי לבדוק האם ישנה התעניינות במועדון. לפחות אחת מהפגישות היתה עם חברות במשפחת המלוכה הסעודית. עדיין לא ידוע אם יש קונה פוטנציאלי.



מקור אחד אמר לעיתון הבריטי: "הצוות של אברמוביץ' יצא למזרח התיכון כדי לראות אם יש ענין ברכישת מועדון הספורט". מצ'לסי נמסר לעיתון כי אברמוביץ' עדיין מחויב כלפי המועדון. דובר צ'לסי אמר כי הידיעות לגבי רצונו של אברמוביץ' למכור את מועדון הספורט הן "קשקוש מקושקש".



אברמוביץ' רכש את צ'לסי בשנת 2003, בעבור 60 מיליון ליש"ט. ברכישה לקח על עצמו אברמוביץ' חובות של 80 מיליון ליש"ט, ומאז אף סיפק לפחות 500 מיליון ליש"ט בהלוואות לרכישת שחקנים חדשים.



המקורות סיפרו לעיתון הבריטי כי אם ישנה הזדמנות שאברמוביץ' יוכל להחזיר את הכסף שהשקיע בקבוצה, הוא יהיה מוכן לעשות זאת, לאחר חמש שנים במהלך הפך את הקבוצה לזוכה בליגת האלופות.



מדינות המזרח התיכון הפכו להיות מקור למזומנים עבור קבוצות הכדורגל הבריטיות. שייח מנסור מאבו דאבי, הבעלים של מועדון מנצ'סטר סיטי, מקווה להחתים את כוכב הכדורגל הברזילאי קאקא מקבוצת מילאן, בעסקה ששווייה עשוי להיות 243 מיליון ליש"ט (357.21 מיליון דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully