וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי לוינסון: "צריך לעשות כל מה שניתן כדי לגבות חובות - ואם לא, לקבל מניות"

אתי אפללו

19.1.2009 / 7:02



>> מנכ"ל בית ההשקעות דש, קובי לוינסון, איש שוק הון ותיק, פייסני כלפי הרגולטורים ("מרגישים אותם, הם עם היד על הדופק") ואופטימי בקשר ללקוחות ("העמיתים מבינים שהמשבר הוא לא רק בקופות הגמל").

הוא מקווה להמשיך ולמשוך עמיתים על בסיס התשואות הטובות ביחס לשוק גם ב-2009 - ולכן העלו באחרונה בדש את דמי הניהול בקופת הגמל תגמולים. "הציבור ישפוט את מנהלי ההשקעות בקופות שלו בהתאם לאופן שבו הם ניהלו את כספו בימי המשבר", אומר לוינסון ועוקץ את מתחריו: "יש ריבוי מוצרים בתחום הגמל ומסלולים שונים. מסלולים אלה יאפשרו לגופים שהשיגו תשואות נמוכות יותר ב-2008 להציע אלטרנטיבות ללקוחות שלהם".



היחס שלו להסדרי החוב תקיף: "אנחנו צרכים למצות כל מה שניתן כדי לגבות חובות, אם לאחר שמיצינו את הליכי הגבייה מתברר שלא ניתן לגבות את כל החוב, צריך לתגמל את המשקיעים באמצעות חלק משמעותי מהון החברה".



ולשאלה מדוע דש גמל - הקופה המקורית של בית ההשקעות - מציגה תשואות פחות טובות מתגמולים עונה לוינסון: "דש מנהלת מספר רב של קופות, לכל אחת מהן יש סגמנטים כאלה ואחרים שמשפיעים על החלטות של ועדת ההשקעות. ברמה העקרונית אין הבדל בין דש גמל לדש תגמולים, וגם לדש גמל יש תשואה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully