וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת מכון התקנים מתכננת לפטר 100 עובדים - אך יצרה 15 תפקידים חדשים לבכירים

מאת חיים ביאור

19.1.2009 / 7:02

עלות השכר של כל אחד מהבכירים: 40-50 אלף שקל בחודש; הנהלת המכון: אנו מנסים להתמודד עם האתגרים



>> זמן קצר לאחר שגיבשה תוכנית צמצומים, הכוללת בין היתר פיטורי 100 עובדים, מתכוונת הנהלת מכון התקנים להרחיב את שדרת הניהול ולקלוט 15 עובדים בכירים לתפקידים חדשים במכון. שכרם של כל אחד מבעלי התפקידים החדשים יהיה 25-32 אלף שקל (ברוטו).



מסמך פנימי של המכון מציג את המבנה החדש של מכון התקנים כפי שגיבש צוות שלווה על ידי המנכ"ל דורון טמיר. מהמסמך עולה, כי בעוד במבנה הארגוני הקיים של המכון מכהנים 19 בעלי תפקידים בכירים, במבנה החדש יכהנו לא פחות מ-34 בעלי תפקידים בכירים - גידול של כ-80%.



עלות השכר של כל אחד מהעובדים תהיה 40-50 אלף שקל לבכיר, בתוספת 5,000 שקל בעבור רכב. בנוסף, ימונו לבכירים אלה 15 מזכירות. מקורות במכון העריכו שתוספת העלות לקופת המכון כתוצאה ממינוי הבכירים החדשים מגיעה ל-11 מיליון שקל בשנה.



התפקידים הבכירים החדשים שיתוספו למכון, לפי התוכנית, הם: מנהל המחלקה לייעוץ משפטי; מנהל אגף פיתוח עסקי; מנהל אגף ניהול איכות המכון; מנהל אגף שיווק ומכירות; מנהל יחידת בדיקות תואמות; מנהל יחידת הנדסה והתעדה; מנהל קשרי לקוחות, תעשייה ומסחר; מנהל תקינה ישראל ומנהל תקינה בינלאומי (שתי משרות נפרדות); מנהל מוקדי ידע רוחבי; מנהל מרכז מידע וייעוץ; מנהל יחידת לוגיסטיקה; מנהל מעבדה תפ"י / ארגון ושיטות ומנהל מרכז הדרכה.



יו"ר ההסתדרות במרחב תל אביב, גרשון גלמן, אמר בתגובה: "זו תוכנית צינית, שגובשה בלי להתייעץ עם נציגות העובדים במכון. האם כך מבקשת הנהלת המכון להגדיל את ההכנסות? הכרזנו על סכסוך עבודה במכון, ואם נראה שהכיוון הוא ריבוי בעלי משרות בכירות, נעבור לסכסוך אקטיווי".



מהנהלת מכון התקנים נמסר בתגובה: "אנו בתהליך ארוך, משותף לעובדים ולמנהלים, שנועד לסייע למכון להתמודד עם האתגרים שלפניו. ועד העובדים מעודכן בפרטי התוכנית ונציגיו משתתפים בצוותי העבודה הבונים את התוכנית. אין לנו כוונה לדון בתוכנית או במרכיביה מעל דפי העיתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully