וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים: המלצת "תשואת יתר" למניית טבע במחיר יעד של 50 דולר

יעל פולק

19.1.2009 / 10:28

מחיר היעד גבוה ב-18% ממחיר המניה הנוכחי; "עתיד חיובי על רקע אי בהירות עולמית"


"מניית חייבת להיות בכל תיק השקעות - זו מניית עוגן דפנסיווית. המשבר הכלכלי לא משפיע על היקף התחלואה, כך שחברות התרופות תמשכנה להרוויח בכל מצב שוק". כך כותבים הבוקר ביחידת המחקר של בנק הפועלים, ומעלים את ההמלצה למניית טבע ל"תשואת יתר" ואת מחיר היעד ל-50 דולר למניה - הגבוה ב-18% ממחיר המניה הנוכחי.

בפועלים מנמקים כי "רכישת באר מעמידה את טבע במקום אחר מזה שעמדה בו ערב הרכישה. דריסת רגל בתחום נרחב של בריאות האישה יוצרים חברת תרופות בעלת מודל עסקי מאוזן ומגוון בעל יתרון על פני המתחרות".

"המצב הכלכלי הקשה ואי הוודאות השוררת בארה"ב ובכלכלות המערביות, צפויה לאלץ את הממשלות לבחור באלטרנטיווה הזולה ביותר למימון תרופות, וטבע נמצאת שם כדי ליהנות מהמגמה. כניסתו של ברק אובמה לבית הלבן צפויה להעניק רוח גבית לתעשייה הגנרית, ויותר מכך לחקיקה הצפויה בביוגנריקה בארה"ב".

לגבי המוצרים הייחודים של טבע (קופקסון, אזילקט ומוצרי הנשימה) כותבים בפועלים כי "מוצרים אלו תופסים כבר מעל 20% ממכירות החברה. היתרון לגודל ועוצמתה בשוק מאפשרים לחברה לכבוש נתחי שוק בתחומים רווחיים מאוד. אנו מעריכים כי ב-2008 ירשום הקופקסון מכירות של 2.15 מיליארד דולר וב-2009 אנו מעריכים מכירות של 2.5 מיליארד דולר. האזילקט יימכר להערכתנו בהיקף של 170 מיליון דולר ומוצרי הנשימה יגיעו ל-700 מיליון דולר עד סוף השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully