וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזי קפלו נגד שילוח: לא מה שגדול קובע - אלא מה שזול

איילה צורף

19.1.2009 / 10:51

שילוח בכנס השיווק 20009: בתקופה של מיתון מי שיוריד מחירים ידרדר את המותג ויוריד את המיצוב שלו



בכירי המשק, אנשי שיווק ופרסום, בכירי ממשל, חברי הנהלות, נציגי התקשורת והמדיה ומקבלי החלטות במגזר העסקי והציבורי הגיעו אתמול לכנס השיווק WHAT'S NEXT" 2009" של איגוד השיווק הישראלי, שהתקיים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.



מגזרת משרדי הפרסום נכחו מיכל המאירי-שגב, מנכ"לית גיתם, גדעון עמיחי, שותף בשלמור-אבנון-עמיחי, אורי עייני ואמיר גיא, מנכ"לים משותפים באדלר-חומסקי, וגיל סמסונוב מגליקמן-נטלר-סמסונוב. בלטו בהיעדרם: איריס בק, מנכ"לית מקאן ויוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי - שני המנכ"לים החדשים בתעשיית הפרסום.



מתחום המזון נכחה חגית אדלר, מנהלת חטיבת קפה ומאפה באסם, שהגיעה הפעם כנציגת אסם, לאחר שנים של ניהול בתנובה, ופגשה את אייל מליס, מנכ"ל מחלבות תנובה. עוד היו: מנכ"לית צבר נילי צור ומנכ"לית חטיבת פינוק והנאה בשטראוס סיגל שילוני.



מהמדיה באו מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי והמשנה למנכ"ל ידיעות אחרונות ציון פרץ. השתתפו גם מנכ"ל מרכז הבנייה הישראלי ערן רולס, מנכ"ל צומת ספרים אבי שומר, המשנה למנכ"ל סופר-פארם יאיר עשהאל, הבעלים של מרקטווטש אבינועם ברוג וסמנכ"לית השיווק של יוניליוור מיכל גולדמן.



הפאנל המעניין ביותר בכנס היה "ניהול השיווק: היום שאחרי", שהנחו רביב דרוקר ועופר שלח, לאחר לילה ארוך ללא שינה. בפאנל השתתפו מנכ"ל בנק דיסקונט גיורא עופר, מנכ"ל אסם גזי קפלן, יו"ר מקאן אריקסון אילן שילוח, מנכ"ל רבוע כחול זאב וורמברנד, מנכ"ל וואלה אילן ישועה ומנכ"ל חטיבת אונליין מיקרוסופט עדי אייל.



בתגובה לדבריו של שילוח בפאנל, שטען כי בתקופה של מיתון מי שיוריד מחירים ידרדר את המותג ויוריד את המיצוב שלו, הכריז קפלן כי בגילו הוא כבר יודע שלא מה שגדול קובע, אלא מה שזול. קפלן ושילוח המשיכו לעקוץ זה את זה על הבמה: "אם תוריד לי את העמלות, אני אסכים לכל מה שאתה אומר", סנט קפלן בשילוח, המטפל גם בתקציב אסם.



ולדרוקר אמר קפלן: "כשייגמר המשבר, אם ערוץ 10 יחוסל, אתה מוזמן לבוא לעבוד אצלי". בתשובה לשאלתו של דרוקר "אילו מוצרים ייעלמו מהמדף ב-2009 עקב המשבר?", ענה קפלן: "ייעלמו מוצרים שהיקף המכר שלהם וקצב התנועה שלהם אצל הרשתות אטי מאוד - ערגליות במילוי אוכמניות עם עטיפת שוקולד קוקוס". או, כפי שהגדיר אותם קפלן: "מוצרי העוצלי פוצלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully