וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יקרה בשנה הבאה: פידבק 3.0 - האם הגענו לשקיפות מלאה?

TheMarker

19.1.2009 / 12:27

אחד מתתי-הטרנדים שמתחיל להכות גלים הוא פידבק 3.0



השנה החדשה הגיעה וכולם רוצים לדעת מה יהיה. Trendwatching.com מגיש תחזית של 6 טרנדים צרכניים ל-2009. הטרנד השלישי בסדרה.



טרנד צרכני חשוב שימשיך השנה הוא השקיפות - טרנד שהיה חזק ב-2007, חזק יותר ב-2008, ויהיה אפילו עוד יותר חזק ב-2009. אחד מתתי-הטרנדים שמתחיל להכות גלים הוא פידבק 3.0. להלן תקציר:



 פידבק 1.0 ‏(גרסת ראשית ימי האינטרנט‏) - אנשים שלחו ביקורות ותלונות, בדרך כלל כדי לשמח את אזרחי הרשת. המותגים לא היו מודעים, או בחרו שלא לשמוע, והתעלמו מהתגובות האלה כמו תמיד.



■ פידבק 2.0 ‏(גרסת ימינו‏) - החברות התחילו לשים לב, אבל רובן העדיפו רק להקשיב, כדי "ללמוד" מהביקורת. 



■ פידבק 3.0 ‏(גרסה בפיתוח‏) - חברות שמצטרפות לדיאלוג, גם אם זה רק כדי להשמיע את הצד שלהן. צפו לראות חברות חכמות ישלחו התנצלויות ופתרונות, ועדיף ישירות לצד הביקורות. צפו גם להכחשות כנות מצד חברות שמרגישות ‏(ויכולות להוכיח‏) שביקורת לא צודקת ולא מדויקת.



■ פיצ’ר "תגובת ההנהלה" של Tripadvisor מאפשר לנציגי מלונות ומסעדות להגיב על ביקורות, ואתר הביקורות על עסקים מקומיים Yelp מאפשר לבעלי עסקים לנהל את העמוד שלהם ולהגיב אישית לכותבים.



 ויש גם "זכות תגובה" שמארגנות החברות בעצמן. אנחנו טענו מזמן שאתר שמקיים דיאלוג עם לקוחותיו הוא הדרך הטובה ביותר למנוע מביקורות קטלניות להתעופף לכל עבר. זה כבר קורה באתרים כמו DellIdeastorm ו?My Starbucks Idea, שאליהם כל אחד יכול לשלוח הצעות, והן גם מפרסמות תשובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully