וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק דיסקונט הגיש בקשה להכריז על יוחאי פלג, בעלי גן אורנים, כפושט רגל

נורית רוט

19.1.2009 / 16:03

דיסקונט: ניסים בן נון המנכ"ל מנסה להבריח נכסים מהחברה המפעילה את הגן



בנק דיסקונט הגיש אתמול בקשה למתן צו כינוס ולהכרזת פשיטת רגל נגד יוחאי פלג, בעליהן של החברות אף.סי.אם אירועים ופוד קונקשיין, המפעילות את גן הארועים "גן אורנים".



לטענת הבנק, המיוצג על ידי משרד עו"ד שפלר-שטמר, שתי החברות ניהלו אצלו חשבונות וקיבלו מהבנק אשראי והלוואות, ונותרו חייבות לו חובות בסך מעל 42 מיליון שקל. לטענת דיסקונט, "קיים חשד כבד כי חובות אלה כלפי הבנק עתידים לגדול בעקבות מימוש ערבויות עתידי, בהתחשב במצבן הנוכחי של החברות וחובותיהן כלפי נושים שונים".



לטענת הבנק, התגלה לו כי ניסים בן נון, מנכ"ל אף.סי.אם, פעל בימים האחרונים להקמת חברה זהה לחלוטין בשם "פריים גן אורנים" בבעלותו המלאה. הקמת החברה, נטען, מהווה "ניסיון ברור ושקוף להברחת או ריקון פעילות ונכסי אף.סי.אם".



לפי הנטען, בריחתו של פלג מהארץ והימלטותו מנושיו מהווה מעשה פשיטת רגל לפי החוק, ולכן יש להכריז עליו פושט רגל. במקביל הגיש הבנק נגד חברת אף.סי.אם בקשה למינוי כונס נכסים קבוע וכן צו המאשר כי הבנק רשאי לממש את השעבודים שלו על הזיכיון שעל פיו מפעילה החברה גן אירועים, וכן את השעבוד הקבע על המוניטין של החברה. הבנק מבקש למנות את עו"ד ישראל שפלר ככונס נכסים קבוע על שני הנכסים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully