וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקפא כינוס הנכסים של ויטה פרי גליל: מונו שני מנהלים מיוחדים לגיבוש הצעות לקראת האסיפות

הילה רז

19.1.2009 / 16:21

מטעם הבנקים מונה עו"ד עופר אטיאס ומטעם ויטה מונה רו"ח דייב גל ממשרד רו"ח טרבלסקי


השופט אלכס קיסרי מבית המשפט המחוזי בחיפה מינה עתה שני מנהלים מיוחדים למפעלי ויטה לתקופה של חודש. מטעם הבנקים מונה כמנהל מיוחד עו"ד עופר אטיאס ומטעם החברה הציבורית מונה כמנהל מיוחד רו"ח דייב גל ממשרד רו"ח טרבלסקי. מינויי הכונסים הזמניים מיום חמישי בוטל. המנהלים המיוחדים מונו לגבש הצעות שתאפשרנה סיכוי להסמכה בעד אסיפות הנושים.

מינוי רו"ח גל נועד לעסוק בכינוס אסיפות נושים והבאת הסדר נושים בפני האסיפות. דבר שיאפשר הכנסת משקיע והמשך הפעלת החברות. המינוי של עו"ד אטיאס נועד לפקח על המשך ניהול המפעלים כעסק חי, במתכונת מצומצמת. מתפקידו יהיה לאשר הוצאות חריגות והוצאות שמשמעותן התחייבויות לטווח מעבר של חודש, תקופת כהונתו שנקבעה על ידי בית המשפט.

עו"ד גלילה הורנשטיין באת כוח העובדים התנגדה להסדר הביניים המוצע, בשל חשש להמשך העסקתם של העובדים בטווח הארוך. בימים הקרובים תמשיך פעילות הייצור וחומרי הגלם הזמינים במתכונת העונתית.

עו"ד ניצה פוזנר, באת כוח החברה הציבורית ויטה, מסרה לאחר הדיון כי החברה תעשה את כל הפעולות לכינוסן המיידי של אסיפות הנושים על מנת להביא בפניהם את ההסדר. מחר תפורסם הזמנה לאסיפות הנושים. דיון נוסף נקבע ל-24 דצמבר במעמד הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully