וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייזי ינאי, מנכ"ל וריפון: אנשי עסקים מחו"ל לא מוכנים להגיע לפגישות בישראל

TheMarker

20.1.2009 / 15:25

עוד אומר ינאי כי על אנשי העסקים בישראל להקפיד על נימוסים דווקא בתקופה זו



המלחמה שמתחוללת בימים האחרונים בישראל מחלחלת גם אל עולם העסקים. לייזי ינאי, מנכ"ל וריפון ישראל, אומר כי ."המציאות היא שאירופה היא לא בדיוק פרו ישראלית". עוד אומר ינאי כי "כולם רוצים לשמוע מה יש לנו להגיד וחלק אפילו תוקפניים. לרוב הם מנומסים".



"אחת הבעיות הגדולות ביותר של איש אסקים ישראלי שמסתובב במקומות כאלה היא איך להגיב. גם אם הצד השני מנסה לגרור לשיחה אני לא נכנס לשיחות האלה. אני משתדל להימנע מהבעת דיעה, אני משתדל להימנע מהבעת תמיכה ולהישאר מפוקס על המטרה שבעטיה אני נמצא שם ולקחת את השיחה למקומות אחרים".



עם זאת, אומר ינאי כי "כל הפגישות עד עכשיו ברחבי אירופה היו בסדר עד כה. אם אתה יודע לקחת את השיחה למקומות של ביזנס ועבודה זה לא מפריע". בנוגע להגעתם של מנהלי חברות מחו"ל לארץ, אומר ינאי כי "יש פגישות שאני נאלץ לקיים בחו"ל כי אנשים לא מוכנים להגיע לארץ".



ינאי גם נותן שתי עצות לאנשי העסקים הישראליים: להתלבש כראוי ולהתנהג בנימוס בשיחות, "אחת התופעות הישראליות היא להיכנס לדבריו של בן שיחתך. חשוב להקפיד לא להיכנס לדבריו של אחר. ההתפרצויות תורמות לתדמית של אומה גסת רוח, עכשיו במיוחד חשוב לשמור על נימוסי השיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully