וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדמונד דה רוטשילד, היו"ר לשעבר של NM רוטשילד, נפטר בגיל 93

סוכנויות הידיעות

20.1.2009 / 17:17

בתפקידו כיו"ר פתח את הבנק לראשונה בפני משקיעים שאינם צאצאי המשפחה



אדמונד דה רוטשילד, שניהל את בנק ההשקעות המשפחתי NM רוטשילד אנד סונס בלונדון במחצית הראשונה של שנות ה-70, נפטר בשבת האחרונה בגיל 93. הבנק חשף את דבר מותו היום.



רוטשילד הפך לשותף בבנק ב-1946, התמנה ליו"ר שלו ב-1970 וכיהן בתפקיד במשך חמש שנים. בשנות ה-60 הוא סייע לחברה לארגן מכירות אג"ח אירופיות ביפאן ועבד בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות כמו היטאצ'י ופייוניר. הוא גם כיהן כסגן יו"ר של בריטיש ניופאונדלנד קורפוריישן, פרויקט הידרו-חשמלי בקנדה, בשנים 1969-1963.



לפי "הדיילי טלגרף", שמוקדם יותר היום דיווח על מותו של דה רוטשילד, בתפקידו כיו"ר NM רוטשילד - כיום בנק השקעות בינלאומי עם 40 סניפים ברחבי העולם - ביטל את מעמדה של החברה כשותפות פרטית ופתח אותה בפני משקיעים שאינם מבני המשפחה. הוא גם בנה מחדש את משרדי החברה במחוז העסקים של לונדון.



בנם של ליונל דה רוטשילד ומארי-לואיז יוג'יני ביר, אדמונד רכש את השכלתו בטריניטי קולג' של אוניברסיטת קיימברידג'. במלחמת העולם השנייה הוא שירת עם חיל התותחנים המלכותי בצרפת, צפון אפריקה ואיטליה. תחביביו של רוטשילד כללו דיג וגינון. הוא גם היה פעיל בארגוני צדקה, לרבות מכון הסיעוד קווינס והתאחדות היהודים יוצאי ויוצאות הצבא הבריטי. הוא השאיר אחריו ארבעה ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully