וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב וינרוט מגיב לעתירת עמידור נגד בחירתו ליועמ"ש עמידר: העתירה הוגשה ממניעים זרים

הילה רז

20.1.2009 / 18:47

עמידור ביקש לקיים הליך בחירה מחודש



משרדו של עוה"ד יעקב וינרוט הגיש היום את תגובתו לעתירה שהוגשה באחרונה על ידי משרד ל. עמידור נגד משרד של וינרוט וחברת השיכון עמידר. לפני כשבוע עתר משרד עורכי הדין ל. עמידור לבית המשפט לעניינים מינהליים בתל אביב על מנת שיקבע כי משרדו של וינרוט לא עמד בתנאי הסף למכרז שערכה עמידר לבחירת יועץ משפטי חיצוני ולכן בחירת המשרד בטלה. עמידור ביקש לקיים הליך בחירה מחודש.



לטענת עמידור, משרדו של וינרוט נעדר את הניסיון הנדרש על פי תנאי המכרז, ולכן הוא השתתף במכרז יחד עם עו"ד רז כהן, בעליו של משרד נפרד. תנאי המכרז דרשו התמחות של 5 שנים לפחות בדיני מקרקעין, תכנון ובנייה, הוצל"פ וכד'. עמידור טען כי וינרוט רשם במסמכי המכרז כי המשרדים מצויים בהליכי מיזוג, אף שבפועל גם לאחר המכרז ממשיך משרדו של רז כהן לתפקד כמשרד עצמאי ונפרד ממשרדו של וינרוט.



בתגובה לטענות מציין משרדו של וינרוט כי משרדו של עמידור נפסל מאחר שהוא אינו כשיר לזכות בעתירה, ולאור הניסיון החמור של עמידר עם עמידור. לגרסת וינרוט עמידור עתר לבית המשפט על מנת לפגוע ברז כהן, שהיה שותפו של עמידור לשעבר.



וינרוט מלין כי הצעתו של עמידור למכרז הוגשה במשותף עם שתי עורכות דין ותיקות, שאינן מועסקות על ידו ואינן שותפות שלו, מבלי שהדבר צוין בהצעתו. הקשר בין עורכות הדין הללו, לגרסת וינרוט, היה במסגרת שותפות בשם "רז-כהן-עמידור ושות'" שהתפרקה, בה היה שותף בעבר כהן. וינרוט מציין כי מדובר בהצעה של שלושה משרדים שונים, עובדה שהוסתרה מעמידר.



לדברי וינרוט "עמידור פנה בחוסר תום לב, ממניעים זרים, הסתיר מסמך מהותי ופגם בדיוק במה שייחס לזולתו, והכמין זאת...בלהיטותו לפגוע בשותפו לשעבר נטל לעצמו חירות להכפיש גם את משרד עו"ד וינרוט".



וינרוט מציין כי לא היתה מניעה במכרז כי משרד עו"ד יחברו למשרד נוסף שיתגבר אותו בנושאים מסוימים של מומחיות. לדבריו שיתוף הפעולה בין משרדו ומשרד רז כהן הוא רחב ומתפרש על תיקי נדל"ן רבים. החל מ-2008 הוקצה לכהן ולצוותו אגף במשרד וינרוט, כתובת המייל של כהן כוללת את כתובת המייל של משרד וינרוט ויש נייר מכתבים משותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully