וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנליסטים: בנק אוף אמריקה יאלץ לגייס לפחות עוד 80 מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

20.1.2009 / 22:11

בית ההשקעות פרידמן, בילינגס רמזי חתך מחיר היעד למניית הבנק ל-5 דולר למניה



בנק אוף אמריקה, הבנק הגדול בארה"ב במונחי נכסים, ידרש לגייס לפחות 80 מיליארד דולר נוספים כדי לעמוד בדרישות ההון של רשויות הרגולציה בארה"ב. כך העריך היום האנליסט פול מילר מבית ההשקעות פרידמן, בילינגס רמזי.



מילר גם חתך את מחיר היעד למניית הבנק ל-5 דולר למניה. מניית בנק אוף אמריקה, אשר שווייה נחתך בכ-85% במהלך השנה החולפת, צונחת ב-19% במסחר בוול סטריט למחיר של 5.85 דולר למניה.



בנק אוף אמריקה דיווח בשבוע שעבר על הפסד רבעוני ראשון זה 18 שנה. הבנק רשם ברבעון הרביעי הפסד של 1.79 מיליארד דולר לעומת רווח של 268 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנת 2007.



ממשל ארה"ב הסכים להשקיע 20 מיליארד דולר נוספים בבנק ולהעמיד לרשותו עירבונות לנכסיו בסך 118 מיליארד דולר, בניסיון לסייע לבנק להשלים את רכישת בנק ההשקעות מריל לינץ'. זאת בנוסף להלוואות בהיקף של 25 מיליארד דולר שהעניק עוד קודם לכן לבנק אוף אמריקה ומריל לינץ'.



בנק אוף אמריקה הודיע על רכישת מריל לינץ' ב-15 בספטמבר, שעה אחת בלבד לפני פשיטת הרגל של ליהמן ברדרס, ובכך חמק, ככל הנראה, מגורל דומה. העסקה הוערכה אז ביותר מ-50 מיליארד דולר, אולם שווייה נפל בהמשך לאחר שמחיר מניית בנק אוף אמריקה נחתך כמחצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully