וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני חוזים חדשים לבלופניקס: תעדכן את מערכות המחשב של ממשלה באסיה וספק תוכנות לבנקאות

שמואל שוסטר

21.1.2009 / 16:19

החוזים, שהיקפם עולה על מיליון דולר יושלמו במהלך 2009


, ספקית פתרונות המודרניזציה למערכות מחשב מיושנות, חתמה על שני חוזים בהיקף של למעלה ממיליון דולר ממשלה באסיה ועם ספק בינלאומי של תוכנות למערכות הבנקאות.. שני הפרויקטים מיועדים להסתיים במהלך 2009.

בלופניקס היא חברת תוכנה המתמחה בפיתוח פתרונות למודרניזציה של מערכות מידע מסורתיות. החברה עוסקת בחידוש מערכות מחשוב ארגוניות. בעזרת כלי תוכנה אוטומטיים, היא לוקחת מסדי נתונים של ארגונים גדולים (בנקים למשל), שנכתבו בשפת קובול, ומסבה אותם למתווה של מסדי הנתונים החדשים מתוצרת אורקל. כל פרויקט הסבה אצל לקוח אורך בין שישה חודשים לשנתיים כאשר ההכנסות מתקבלות לאורך התקופה, בהתאם לאבני דרך שנקבעו מראש.

החברה טרם פירסמה את דו"חותיה לרבעון הרביעי של 2008 אולם סיימה את הרבעון עם הכנסות של 22 מיליון דולר, עלייה של 4.5% מהכנסותיה לעומת הרבעון המקביל אשתקד. עם זאת, החמיצה החברה את תחזית השוק שציפתה להכנסות של 22.6 מיליון דולר. הרווח הגולמי של החברה היה 9.7 מיליון דולר, ירידה של 18.8% לעומת הרבעון המקביל, אז עמד הרווח הגולמי על 11.9 מיליון דולר. שיעור הרווח הגולמי של החברה ידע ירידה גם הוא, מ-56.3% ברבעון המקביל ל-43.8% ברבעון הנוכחי.

בשורה התחתונה, רשמה החברה הפסד נקי של 6.84 מיליון דולר או 32 סנט למניה, ביחס לרווח נקי של 4 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. מתוך ההפסד הנקי, החברה מייחסת הפסד של 1.8 מיליון דולר להפרשי מטבעות. ההפסד הנקי של החברה בניכוי הוצאות על רכישת נכסים, עלויות מחקר ופיתוח חד פעמיות, הוצאות פיטורים והוצאה חד פעמית על תוכנית החיסכון, עמד ברבעון השלישי על 1.36 מיליון דולר או 6 סנט למניה. בכך החמיצה החברה את תחזית השוק לרווח נקי של 12 סנט למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully