וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלת אנתרקס בעיתון "וול סטריט ג'ורנל": 12 מעטפות עם אבקה לבנה התקבלו במערכת

נמרוד הלפרן

21.1.2009 / 21:02

עובדים פונו משתי קומות בבניין המערכת כמנהטן; רופרט מרדוק לא היה בבניין בזמן האירוע



שתי קומות במערכת העיתון "וול סטריט ג'ורנל" בניו יורק פונו היום מיושביהן לאחר במערכת התקבלו לפחות 12 מעטפות המכילות אבקה לבנה חשודה, אשר היו מיועדות למנהלים בכירים בעיתון. משטרת ניו יורק ומומחים לחומרים מסוכנים עורכים בדיקות במקום, מסר דובר העיתון.



כמה מהמעטפות מוחזקות במרכז מיון הדואר של הג'ורנל במנהטן, ואילו מעטפות נוספות כבר הופצו לעובדים ברחבי הבניין בו נמצאת מערכת העיתון. עקב כך, פונו העובדים בקומות ה-9 וה-11 בבניין. לפי הדיווחים, רופרט מרדוק - שהג'ורנל נמצא בבעלות חברת המדיה שבשליטתו, ניוז קורפ - לא היה בבניין בזמן האירוע.



בחודש אוקטובר התקבלו במערכות של העיתון "ניו יורק טיימס", סוכנות הידיעות רויטרס ומספר מוסדות פיננסים נוספים בניו יורק, מעטפות עם חומר חשוד. באותו מקרה, פונה הלובי של בניין מערכת "ניו יורק טיימס" למשך מספר שעות. בסופו של דבר התברר כי לא מדובר בחומר מסוכן.



מאז אירועי ה-11 בספטמבר 2001, היו מספר מקרים שבהם עוררו מעטפות עם חומרים חשודים חששות כי מדובר באנתרקס. באוקטובר 2001 התגלו שרידי אנתרקס על עובד במערכת החדשות של ערוץ NBC אשר פתח שתי מעטפות שהכילו אבקה לבנה, ואשר יועדו למגיש התוכנית "NBC Nightly News", טום ברוקאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully