וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AIG: לא נאריך הסכם החסות עם מנצ'סטר יונייטד

סוכנויות הידיעות

22.1.2009 / 9:32

מועדון הכדורגל הבריטי לא מתרגש: "הסכם החסות הבא שנשיג יאפיל על 26 מיליון הדולר שקיבלנו מ-AIG"


ענקית הביטוח האמריקאית AIG לא תחדש את הסכם החסות שהיא מעניקה לקבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד, אלופת בריטניה ואירופה.

AIG, שב-30 בספטבמר עדיין פעלה ב-130 מדינות והחזיקה נכסים בשווי של יותר מטריליון דולר, צריכה כעת לשלם בחזרה הלוואה של 60 מיליארד דולר, חלק מסיוע כולל של 150 מיליארד דולר שקיבלה מהממשל הפדרלי. הסכם החסות שלה עם מנצ'סטר יונייטד אמור להסתיים במאי 2010.

"אין לנו שום תוכניות לחדש את החסות", אמר מנהל הפרסום הבכיר של AIG, צ'ארלס ארמסטרונג, בהודעת דואר אלקטרוני שהפיץ.

AIG שוחחה לא מכבר עם מנהלי מנצ'סטר יונייטד אודות האפשרות כי תסיים את חוזה ההתקשרות עם הקבוצה לפני התאריך הנקוב בו בניסיונה לקצץ בעלויות. אך לאחר שהצדדים בחנו את החוזה, AIG החליטה למלא אחר התחייבותה.

מנצ'סטר יונייטד אמרה אתמול כי היא נמצאת במגעים עם "מספר מצומצם של חברות" לגבי הדפסת שמותיהן על החולצות האדומות של המועדון, ביניהן סהרה אינדיאה פאריוואר, מעניקת החסות לקבוצת הקריקט ההודית.

למרות התחזיות אודות החרפתו של המשבר הפיננסי הגלובלי, מנצ'סטר יונייטד אמרה כי עסקת החסות הבאה שלה תאפיל על 19 מיליון הליש"ט (26.6 מיליון דולר) לעונה שקיבלה מ-AIG.

"לא תהיה להם שום בעיה להשיג נותן חסות", אמר נייג'ל קארי, מנהל שיווק הספורט של בראנד-ראפורט. "אני חושב שהם יוכלו לקבל עסקה משופרת בגלל שיונייטד היא כה מיוחדת, כה שונה וברמה שונה מכל אחד אחר בליגת העל. לא תהיה להם בעיה להשיג 20 מיליון ליש"ט.

ג'ון גלדווין מחברת מאושן ספורטס, שמייעצת ללקוחות כמו חברת הביטוח הבריטית אביבה בנושא הענקת חסות למועדוני ספורט, אומר שמנצ'סטר יונייטד עשויה להתאכזב. "זו היתה שנה ברוטאלית. מנצ'סטר קרוב לוודאי שווה מה שכל אחד יסכים לשלם, והמספר הזה עשוי להיות נמוך ממה שמנצ'סטר הייתה מצפה לקבל לפני 18 חודשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully