וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי נוסף באל על: אשת העסקים יודפת הראל מצטרפת לחברת מועצת המנהלים

זוהר בלומנקרנץ

22.1.2009 / 11:14

זאת בנוסף למינויו של עמיקם כהן; יודפת משמשת כמנכ"לית טמרס קפיטל של פויו זבלדוביץ' בארץ


אייל הממון הבריטי פויו זבלדוביץ', מרחיב את מעורבותו בניהול חברת : חברת מועצת מנהלים חדשה מטעמו, אשת העסקים, יודפת הראל, המשמשת כמנכ"לית קבוצת טמרס קפיטל של זבלדוביץ' בישראל, הצטרפה אתמול למועצת המנהלים של אל על. זאת בנוסף למינויו של נציג הקבוצה, עמיקם כהן, לתפקיד יו"ר מועצת המנהלים החדש של אל על.

מקורבים לזבלדוביץ' בארץ אמרו אתמול ל-TheMarker, כי "המינויים מעידים על הגברת פעילותה של טמרס באל על ועל החשיבות שרואה החברה בהשקעה בכנפיים, בנכסי אל על ובפוטנציאל הצמיחה שלה, במיוחד על רקע ההזמנויות שנוצרו בעקבות המשבר העולמי".

לדבריהם, "מינויה של יודפת הראל, כדירקטוריון באל על ומינויו של עמיקם כהן לדירקטור בכנפיים וכיו"ר אל על מטעם טמרס, מלמד על חיזוק הקשרים בין משפחת בורוביץ לטמרס". לדבריהם "טמרס תרתום את ניסונה הבינלאומי ומערכת הקשרים שלה, לטבות קידום אל על וחברות הבנות".

טמרס קפיטל מחזיקה ב-16.9% בכנפיים לאחר שרכשה את אחזוקותיו של אבשלום נוריאל בחברה בשני חלקים: הראשון בפברואר 2006 בהיקף של 8.2% והשני בפברואר 2007 גם הוא בהיקף של 8.2% אז השלימה את רכישת מלוא חלקו של נוראל בחברה. בשנה האחרונה רכשה טמרס בשוק למעלה מ-80 אלף מניות כנפיים.

אחזקות בעלי המניות באל על מתפלגת בין כנפיים אחזקות 39.3%, פנחס גינצבורג 7.8%, תאגיד עובדי חברת אל על 6.3% ואחרים 46.6%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully