וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כונס הנכסים של פריים: המקום נבזז ונראה "כלאחר פוגרום"

הילה רז

22.1.2009 / 14:00

לדבריו, אין כל אפשרות להפעיל את החברה כעסק חי ולקיים אירועים במקום



כונס הנכסים שמונה לחברה אף.סי.אמ אירועים, המפעילה את גן האירועים פריים, הגיש היום דו"ח פעולה ראשון לבית המשפט. בדיווח שהגיש הכונס שמונה לבקשת בנק דיסקונט, עו"ד ישראל שפלר, נכתב: "בכדי להסיר כל ספק כבר בשלב מוקדם זה, ולמנוע טיפוח תקוות שווא על ידי צדדים שלישיים שהתקשרו עם החברה לצורך קיום אירועים, ועם כל הצער שבדבר, אין כל אפשרות להפעיל את החברה כעסק חי ולקיים אירועים במקום". זאת, לדברי שפלר, עד שיימצא משקיע שיקבל על עצמו את הפעילות החברה על כל חובותיה וזכויותיה.



הכונס מציין כי נפגש עם נסים בן נון, מנכ"ל פריים, ומדבריו "מתברר כי אף שהוצבו בגן שומרים (או שמא יד אחת איתם), נבזז (!) כל הציוד שהיה במקום - בין היתר כל ציוד המטבח (!), תנורים (!) מדיחי כלים (!) שולחנות (!) הכסאות וכיו"ב. גם כלי האוכל הרבים, עשו דרכם לשרת סועדים או 'טורפים' אחרים..." (כך במקור).



הכונס מציין כי ביקר במתחם בו פעלה החברה ומצאו "כלאחר פוגרום". הכונס הדגיש בפני בית המשפט כי אין כל אפשרות להפעיל את החברה כעסק חי, לעניין קיום אירועים כלשהם במקום. זאת, לטענתו, בהיעדר אמצעי ייצור, עובדים, שולחנות ועם חוב התחלתי של כ-3.5 מיליון שקל. הכונס ציין כי הוא פועל אך ורק על מנת לממש את המוניטין של זכויות החברה בזיכיון מטעם מרכז הירידים.



כמו כן עתר הכונס לבית המשפט על מנת שבית המשפט יצמצם את הסמכויות שהוקנו לו, לפי החלטת בית המשפט מתחילת השבוע, ויעמידן אך ורק על סמכויות איסוף מסמכים והסכמים, בדיקת שווי נכסים וקבלת הצעות לרכישתם.



השופטת אלשיך החליטה לגבי בקשותיו כי "אין מקום ליתן צו המצמצם הסמכויות. לכונס שיקול דעת שלו להשתמש בהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully