וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

RBC מקצץ במחירי היעד של חברות הטלקום הישראליות בנאסד"ק

הדס גליקו

22.1.2009 / 14:22

הרבעון הרביעי של חברות הטלקום בישראל ישקף רבעון נוסף של ביצועים בריאים שישתקפו בדו"חות לצד השפעה עונתית רגילה של חודשי החורף ולאחר החגים



בין החברות הישראליות הנסחרות בנאסד"ק ניתן למנות את סלקום, פרטנר, 012 סמייל ואינטרנט זהב. בית ההשקעות האמריקאי RBC סיקר השבוע את ארבע ישראליות הטלקום הנסחרות בנאסד"ק, והעריך כי הרבעון הרביעי של חברות הטלקום בישראל ישקף רבעון נוסף של ביצועים בריאים שישתקפו בדו"חות לצד השפעה עונתית רגילה של חודשי החורף ולאחר החגים.



עם זאת מעריכים בבית ההשקעות כי נתוני המקרו הקשים צפויים להשפיע על השחקניות בשנה הקרובה ומורידים את מחירי היעד. סלקום ופרטנר סווגו בקטגורית הסיכון הממוצע. מחיר היעד של פרטנר קוצץ מ-30 דולר ל-26 דולר בהמלצת 'תשואת יתר', מחיר היעד של סלקום נחתך מ-40 דולר ל-34 דולר בהמלת 'תשואת יתר'.



מניית 012 סמייל ואינטרנט זהב סווגו בקטגורית סיכון גבוה מהממוצע. מחיר יעד של אינטרנט זהב 7 דולר בהמלצת 'תשואת שוק', מחיר היעד של 012 סמייל 10 דולר בהמלצת 'תשואת יתר'.



לגבי פרטנר וסלקום מעריך אנליסט RBC דניאל מרון כי על אף שאינן חסינות בפני המיתון, התנהלותן מאפשרת להן הגמישות הנחוצה כדי לעמוד בסערה ולהתאים עצמן לדרישות השוק. זאת, בעזרת תשואה גבוה יחסית על שירותי הטלפון, שליטה טובה על ההוצאות, ומעל הכל אפשרות לספק תזרים מזומנים בריא.



ב-RCB מעריכים כי כניסתה של פרטנר לשוק ספקיות האינטרנט עשויה להגדיל את התחרות בשוק אולם מביעים אמון ביכולתן של אינטרנט זהב וסמייל 012 שיגדילו את המאמצים לשמר את הלקוחות ולא לאבד מרווחיותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully