וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם ודויטש: להפניקס יש נציגים בדירקטוריון ובוועדת הביקורת של אקסלנס -הדו"חות מונחים בפניהם

אתי אפללו

22.1.2009 / 19:59

כך כתב בא כוחם של השניים להפניקס עקב דרישת הפניקס למנות צוות בדיקה שיבדוק אופן הכנת הדו"חות הכספיים


מחריף העימות בין חברת מקבוצת דלק לבין בעלי השליטה באקסלנס רוני בירם וגיל דויטש. לאחר שלפני כשבועיים הודיעו השניים כי יפעילו את האופציה למכור את חלקם בבית ההשקעות (40%) להפניקס בתחילת חודש פברואר, שלחה הפניקס באמצעות באי כוחה מכתב, בו היא מבקשת למנות צוות בדיקה שיורכב מרואי חשבון ממשרד KPMG סומך חייקין לבדוק את דרך הכנת הדו"חות הכספיים לשנת 2008.

דו"חות אלו ישפיעו על גובה התמורה שתשלם הפניקס לבירם ודויטש כיוון שהנוסחה על פיה מחושבת בתמורה כוללת בתוכה את הרווח לשנת 2008. בירם ודויטש קבלו את פניית הפניקס בהרמת גבה, והם השיבו לה באמצעות באי כוחם.

בירם ודויטש ציינו כי על אף שההסכם לא מחייב אותם להסכים לבדיקה כזו, אין להם התנגדות לקיומה, אולם מכיוון שאקסלנס היא חברה ציבורית מדווחת, יש חשש להתנגשות עם עבודתם של רואי החשבון העצמאים של החברה, PWC קסלמן וקסלמן.

לפיכך, ציינו בירם ודויטש כי לטעמם ראוי שאת ההחלטה על קיום הבדיקה והיקפה יקבלו הדירקטורים החיצוניים של החברה. עוד תמהו השניים על הצורך בבדיקה. זאת כיוון שלהפניקס דירקטורים באקסלנס כיוון שהיא מחזיקה ב-40% מבית ההשקעות. בנוסף, הדירקטורים מטעמה של הפניקס באקסלנס (היו"ר אהוד שפירא ומנהל ההשקעות איתן לוי) אף יושבים בועדת הביקורת ויש בפניהם את התשתית המלאה של הנתונים שעל בסיסם נערכו הדו"חות הכספיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully