וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואנית סובארו מקימה מרכזי לוגיסטי בפי גלילות בהשקעה של 3 מיליון דולר

דניאל שמיל ורז סמולסקי

23.1.2009 / 10:09

המרכז בפי גלילות הינו זמני ומשם תעביר החברה את פעילותה למרכז קבע



יבואנית סובארו, יפנאוטו, הנמצאת בבעלות מיראז' ומאטיס קפיטל, תחנוך בקרוב מרכז לוגיסטי חדש במתחם פי גלילות. המרכז, בשטח של 50 אלף מ"ר, יוקם בהשקעה של 3 מיליון דולר, ויכלול מתחם למסירה של מכוניות חדשות, שטחי אחסון למכוניות וכמו כן סדנה להתקנת אביזרים.



בימים האחרונים החלה סובארו להעביר מכוניות רבות מאילת למתחם החדש וכעת כבר מאוחסנות שם יותר מ-2,500 מכוניות. הקרקע בפי גלילות מוחכרת ממינהל מקרקעי ישראל, והעלות הנמוכה מוסברת בכך שרוב הבנייה בו תוקדש להאנגרים ומחסנים, ושטח המשרדים הוא 500 מ"ר.



החברה שכרה את הקרקע - 50 דונם - מהמינהל לתקופה של חמש שנים, עם אופציה להארכה בחמש שנים נוספות. דמי השכירות הם חמישה דולרים למ"ר (כ-3 מיליון דולר בשנה). המרכז בפי גלילות הוא זמני ומשם תעביר החברה את פעילותה למרכז קבע.



בספטמבר רכשה החברה קרקע בשטח של 17.5 דונם באזור התעשייה הצפוני בלוד תמורת 30 מיליון שקל, אך עדיין לא הוחלט אם על הקרקע הזו ייבנה המרכז הלוגיסטי החדש שלה.



ל-TheMarker נודע כי פתיחת המתחם היא חלק מהיערכות היבואנית להרחבת פעילותה, ולמיצובה כאחת מחמש היבואניות הגדולות בישראל. בחברה מצפים למסירות של יותר מ-10,000 מכוניות בשנה בעתיד. סובארו צריכה להגדיל את מסירותיה כדי להגשים יעדים אלה. ב-2008 היה המותג במקום ה-12 בטבלת המסירות, עם 7,327 מכוניות חדשות שנמכרו בישראל.



נוסף על המרכז הלוגיסטי החדש, יפנאוטו תחנוך גם אולם תצוגה חדש, בהרצליה פיתוח, באזור של אולמות של מותגי יוקרה כמו לקסוס ואינפינטי (וכן סיאט). הסניף הראשי של החברה יישאר ברחוב המסגר בתל אביב, ושם גם תהיה הנהלת החברה.



יפנאוטו חנכה באחרונה גם סניף חדש בחדרה וסניף נוסף בראשון לציון. בנוסף, יפנאוטו דיווחה כי סובארו הודיעה על הוספת איבזור לדגם ה-B3 המשפחתי (בגרסת סדאן). דגם זה יוצע מעתה עם בקרת שיוט ושליטה על מערכת הקול מגלגל ההגה. מערכות אלה יוצעו כסטנדרט בכל דגמי ה-B3 סדאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully