וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת קורבנותיו של מיידוף בהוליווד מתארכת: השחקנית ז'א ז'א גאבור הפסידה עד 10 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

24.1.2009 / 20:42

בעלה של גאבור: "אשתי על סף התקף לב, אני על סף התמוטטות עצבים - אנו עשויים לפשוט רגל"



השחקנית ז'א ז'א גאבור הפסידה כ-10 מיליון דולר בעקבות הונאת הענק שביצע יו"ר נאסד"ק לשעבר ברנרד מיידוף. כך מסר היום עורך דינה של גאבור בת ה-91, כריס פילדס, שמסר כי גאבור ובעלה השקיעו בחברת ההשקעות של מיידוף באמצעות מנהל כספים מקליפורניה.



בראיון לבלומברג, אמר פילדס כי פרקליטיה של גאבור מעריכים כעת את מלוא ההיקף של ההפסדים, וכי הם מנהלים פגישות עם רואי חשבון שונים במטרה לברר עד כמה היתה גאבור חשופה להונאת הפונזי של מיידוף, שהיקפה נאמד ב-50 מיליארד דולר.



לדברי פילדס, גאבור ובעלה התשיעי, פדריק פון אנהלט, השקיעו במיידוף באמצעות מנהל כספים קליפורני שמעולם לא סיפר לזוג מיהו מיידוף או מה הסיכונים הכרוכים בהשקעה בו. פילדס הוסיף כי הוא מייצג כיום חמישה לקוחות שאיבדו יחדיו עד ל-35 מיליון דולר בעקבות ההונאה.



גאבור מצטרפת לשורה הולכת וגדלה של שחקנים ובכירים בתעשיית הקולנוע האמריקאית שנפגעו מהונאת מיידוף, בהם הבמאי סטיבן ספילברג, מנכ"ל אולפני האנימציה של דרימוורקס ג'פרי קצנברג והשחקן קווין בייקון. פון אנהלט אמר בראיון שהעניק אתמול כי הזוג עשוי לעמוד בפני קריסה פיננסית בעקבות ההונאה.



"לא ציפינו לזה. כשאתה סומך על התשואות, אתה תלוי בהן. המצב גרוע. אנחנו צריכים לקבל את הכסף שלנו חזרה וכל מה שיש לנו זה ערימה של ניירות חסרי ערך", אמר פון אנהלט, שהוסיף כי ייתכן שהזוג ייאלץ למכור יצירות אמנות, תכשיטים ואולי אפילו את ביתם בבל-אייר כדי להימנע מפשיטת רגל. "אשתי קרובה להתקף לב, ואני על סף התמוטטות עצבים", אמר פון אנהלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully