וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: שוק הפרסום מבוסס החיפוש בארה"ב נפל ב-8% בסוף 2008

נתן ליפסון

25.1.2009 / 8:30

דיגיטל פטרול - ניוזלטר לאנשי שיווק ופרסום דיגיטלי


בנובמבר עוד היו שטענו שבעוד שפרסום ה-display יצלול עקב המשבר - הפרסום מבוסס החיפוש יעמוד איתן. ובכן, ממרחק של חודשיים, החלק הראשון של ההערכה התממש, אבל החלק השני התברר כלא נכון: מנתונים של חברת השיווק באמצעות מנועי חיפוש (SEM) האמריקאית Efficient Frontier עולה שברבעון הרביעי של 2008, שוק הפרסום מבוסס החיפוש נסוג ב-8% לעומת הרבעון הרביעי של 2007.

המחקר הזה ומידע וניתוחים עדכניים נוספים לתעשיית הפרסום והשיווק המקוון - כולם מופיעים במהדורה האחרונה של הניוזלטר החדש של TheMarker: דיגיטל פטרול (לרישום לניוזלטר הקליקו כאן).

מקורות המידע לניוזלטר הם בלוגים ומקורות אינטרנטיים מובילים אחרים המתמקדים באירועים בענף. הניוזלטר יכול לשמש אנשי מקצוע במשרדי אינטראקטיב ומשרדי פרסום - פלנרים, מנהלי תקציבים, מנהלי קריאייטיב, מנהלי פיתוח עסקי, מנהלי מדיה, סופרווייזרים, מנהלי אסטרטגיה, מנהלי מכירות וקופירייטרים; וכן אנשי מקצוע מתחום השיווק - מנהלי שיווק, מנהלי פרסום, מנהלי תקציבים, מנהלי קשרי לקוחות, מנהלי פיתוח ואסטרטגיה ועוד.

הניוזלטר מופץ בתדירות של פעם בשבוע, אם כי ייתכן שהתדירות תהיה לעתים גבוהה יותר או נמוכה יותר. הניוזלטר עוצב כך שלא יכלול תמונות, המקשות לעתים על טעינתם של ניוזלטרים, וכך שיכלול כמה שיותר מידע רלוונטי, עדכני ותמציתי.

כל אייטם בניוזלטר מפנה למקורות שממנו הוא נשאב, מה שמאפשר העמקה והיכרות רחבה עם מיגון המקורות הרלוונטיים לענף המצויים באינטרנט. הניוזלטר נכתב על ידי נתן ליפסון, מנהל האסטרטגיה והפיתוח המערכתי של אתרי TheMarker.

לרישום לניוזלטר הקליקו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully