וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם "הישרדות" תשרוד? רשת כובשת את ימי שבת: "שבוע סוף" ו"צחוק מהעבודה" השיגו תוצאה גבוהה מ-20%

אופיר בר-זהר

25.1.2009 / 14:01

אף אחד מפרקי "הישרדות" לא נכנס לעשירייה הראשונה



כאשר עלתה "הישרדות" לאוויר לפני כחודש הזיזה רשת את תוכנית הסאטירה "שבוע סוף" לימי שבת, על מנת לא להתחרות באופן ישיר ב"הישרדות" ששובצה בשישי. התוכנית "כלבוטק" הועברה לימי חמישי מאותה הסיבה, ובמקומה שובצה "משפחה חורגת". מאז העביר ערוץ 10 את "הישרדות" לימי שבת בגלל נתוני צפייה נמוכים בשישי, ואילו רשת לא שינתה את השיבוץ והשאירה את "שבוע סוף" להתמודד מולה.



מנתוני השבוע האחרון עולה שרשת עשתה את הבחירה הנכונה: הזכיינית כבשה את יום שבת כאשר "שבוע סוף" זכתה לרייטינג של 21.6% ושובצה שלישית בטבלה ואילו "צחוק מהעבודה" ששודרה לפניה הגיעה למקום החמישי עם נתון של 20.4% (כל הנתונים מתייחסים לכלל האוכלוסייה). תוכניתו של אלון גל "משפחה חורגת" שמשודרת בימי רביעי הגיעה לתוצאה של 20.2% ולמקום שישי בטבלה. בצירוף "כלבוטק", שדורגה במקום עשירי, הכניסה רשת ארבע תוכניות לעשירייה המובילה.



ומה עשתה "הישרדות" השבוע? פרק ההדחה ששודר בשבת דורג במקום ה-16 עם רייטינג של 15.6% ואילו הפרק ששודר ברביעי דורג במקום ה-17 עם נתון של 15.2%. למרות שלא נכנסו לעשירייה הראשונה, שני פרקי "הישרדות" היו התוכניות המובילות של ערוץ 10 בשבוע זה, לאחר שלא התקיים משחק כדורסל של מכבי ת"א. משחק הכדורגל בין מכבי נתניה למכבי תל אביב התברג במקום ה-32 בלבד עם נתון של 10.1%.



בראש הטבלה נמצאת גם בשבוע זה המובילה הבלתי מעורערת "ארץ נהדרת" עם נתון של 29.5%, ואחריה "עובדה" שהשיגה שיא עונתי של 25.3%. מדובר בתוצאה הגבוהה ביותר שהתוכנית השיגה מאז 6/1/08. קשת הכניסה תוכנית נוספת לעשירייה - "לא נפסיק לרקוד" - שדורגה רביעית עם נתון של 20.6%.



שלושה משדרי חדשות נכנסו השבוע לעשירייה הראשונה: ממוצע חדשות ערוץ 2 שהסתכם ב-19.8% ודורג תשיעי, חדשות השבת במקום השמיני עם נתון של 20.1% וממוצע הרצועה המאוחרת של החדשות (בין 21:00 ל-21:30) שדורגה שביעית עם תוצאה של 20.2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully