וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפלייד מטיריאלס עוברת לשבוע עבודה מקוצר

עידו סולומון

25.1.2009 / 14:46

ההחלטה על קיצור שבוע העבודה מגיעה פחות מחודש לאחר שכ-200 עובדים פוטרו ממרכז החברה ברחובות. החברה תחסוך כ-15% מעלות שכרם של העובדים

עובדי חברת אפלייד מטיריאלס בישראל יעברו בקרוב לשבוע עבודה מקוצר בן ארבעה ימים. כתוצאה מכך, ייפגעו משמעותית יתרות החופש שלהם ומעבר ליתרה מסוימת ישפיע הקיצוץ ישירות על שכרם. ההערכה היא שבכך תחסוך החברה כ- 15% מעלות שכרם של העובדים.

המרכז ברחובות יושבת חלקית בימי ראשון, במקביל להפסקת פעולתם של שאר מרכזי החברה בעולם. ההחלטה על קיצור שבוע העבודה מגיעה פחות מחודש לאחר שכ-200 עובדים פוטרו ממרכז החברה ברחובות וחבריי ההנהלה הבכירים קיצצו בין 5%-10% בשכרם.

לפני כחצי שנה החליטה הנהלת החברה העולמית על קיצץ של 7% מהיקף כח האדם שלה בעולם - בסך הכל כ-1,000 עובדים, במטרה לצמצם עלויות. גל הפיטורים אמור להפחית 150 מיליון דולר בהיקף העלויות השנתיות של החברה. הקיצוץ בעלויות יהיה כרוך בהפרשה של 20 מיליון דולר למפוטרים. אולם נראה שלאחרונה הבינו בחברה שאין בכך די, ולכן הוחלט לקצר את שבוע העבודה בישראל.

בראיון ל-TheMarker סיפר לאחרונה מנכ"ל החברה בישראל, רונן בנציון, על קשיי השוק עמם מתמודדת החברה: "לא רק שהחברות דחו את הפרויקטים שלהן כדי לשפר את טכנולוגיות הייצור, הן אף הורידו את התפוקה שלהן. המשמעות היא שגם אם החברות לא ייצרו בטכנולוגיה חדשה, הן גם לא ירכשו ציוד נוסף כדי להגדיל תפוקה היות והם מייצרים ברמה של 70%", אמר בנציון.

אפלייד מטיריאלס העולמית היא היצרנית הגדולה בעולם של ציוד לתעשיית המוליכים למחצה, ושלוחתה הישראלית מפתחת ומייצרת מערכות בקרת איכות ואיתור תקלות עבור יצרני השבבים הגדולים בעולם. אפלייד מטיריאלס ישראל הוקמה ב-97' ומעסיקה כ-900 עובדים, בעיקר במרכז המחקר והפיתוח ברחובות.

טרם התקבלה תגובת החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully