וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וראז מנצלת הזדמנויות: מכריזה על תוכנית העברת מתגי תקשורת של נורטל למוצרי וראז

ניר צליק

25.1.2009 / 14:52

פשיטת הרגל של נורטל והתמקדותה בלקוחות ארגוניים גדולים הותירו מפעילים רבים ברחבי העולם בחוסר ודאות



וראז נטוורקס, ספקית מתגי טלפוניה מבוססי תוכנה ושערי מדיה, מתחילה תוכנית חדשה שתאפשר למפעילי שירותי תקשורת להגר במהירות ממתגי DMS הוותיקים של נורטל, למתגים מבוססי טכנולוגיית IP של וראז. סל מוצרי ה-MGN של וראז מיועד למפעילים המבקשים להגר ממתגי TDM כדוגמת מתגי DMS של נורטל.



כניסתה של נורטל לצ'פטר 11 והתמקדותה העסקית בלקוחות ארגוניים גדולים הותירו לא מעט מפעילים ברחבי העולם בחוסר ודאות לגבי המשך התמיכה מצד חברת נורטל במתגי ה-DMS הוותיקים. בהתחשב בתפקיד הקריטי של מתגים ברשתות תקשורת, תוכניתה של וראז תאפשר ללקוחות נורטל להסיט תנועה מתשתיות DMS ותיקות, תוך כדי הטמעה של מערכות מתקדמות מבוססות פלטפורמות IP על מנת לטפל ביעילות בנפחי תנועה נוספים ובשירותים מתקדמים.



דאג סבלה, נשיא ומנכ"ל וראז נטוורקס אמר כי: "מפעילים הנסמכים על פלטפורמות נורטל צריכים ליישם במהירות תוכנית להגירה של נכסי הרשת הקריטיים שלהם אל פלטפורמות מיצרנים בעלי מחויבות גבוהה למוצריהם. בתוכנית ההחלפה של מתגי נורטל אנחנו מציעים את המוצר יחד עם חבילת תמיכה שלא רק שתסייע למפעיל להפחית את חשיפתו לטלטלות בעסקי נורטל, אלא גם תספק לו פלטפורמה מתקדמת להגדלת העסקים בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully