וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל הוזלות מחירי הטיסה מתרחב: חברת bmi הוזילה ב-50% את היטל הדלק - הוזלה של 100 דולר לכרטיס

זוהר בלומנקרנץ

25.1.2009 / 16:18

דלתא איירליינס הורידה ב-132 דולר את המס בקו התעופה מישראל לארה"ב וממנה



גל הוזלות היטל הדלק במחיר כרטיסי הטיסה מישראל ואליה של חברות התעופה הזרות מתרחב: חברת bmi הוזילה ב-50% את ההיטל והוא יעמוד על 100 דולר במקום 200 במחיר כרטיס הטיסה מנתב"ג ללונדון ובחזרה. מחיר כרטיס הטיסה ללונדון יהיה לפיכך, החל מ-539 דולר במחלקת התיירים. בנוסף, יצאה היום החברה הבריטית במבצע הוזלה של מחיר כרטיס הטיסה במחלקת עסקים ל-1,049 דולר, למי שירכוש זוג כרטיסים לאותה טיסה. גם מבצע המכירה המקודמת של כרטיסי טיסה מוזלים, הוארך מה-31 לינואר עד ל-16 בפברואר, לנוכח המבצע שהסתיים בדרום.



חברת התעופה דלתא איירליינס הורידה אף היא ב-132 דולר את המס בקו התעופה מישראל לארה"ב וממנה. לפיכך כרטיס טיסה מנתב"ג לניו יורק וממנה עומד מעתה על 617 דולר.



בכך הצטרפה לשלוש חברות תעופה זרות אחרות בישראל - אייר קנדה, בריסל איירליינס וקונטיננטל איירליינס, שהודיעו אף הן על הורדת מחירים. אייר קנדה ישראל הודיעה על הפחתת היטלי הדלק ל-100 דולר לכל קטע טראנס אטלנטי, ליעדים השונים מנתב"ג לקנדה ולארה"ב, זאת, במקום 206 דולר לכל קטע טראנס אטלנטי, שהיה נהוג עד כה.



בריסל איירליינס הפחיתה 134 דולר מאגרת הדלק התקפה על כרטיסים היוצאים מהארץ לאירופה. לפיכך, יוזלו בהתאמה כל כרטיסי בריסל איירליינס במסלולים אלה המתחילים מנתב"ג. טיסת בריסל איירליינס הלוך ושוב לבריסל (ליוצאים עד סוף מרס) תעלה מעתה רק כ-321 דולר, כולל כל המסים, לעומת 455 דולר עד כה. גיחה עסקית קצרה באמצע השבוע במטוסי בריסל איירליינס לבריסל תחל מ-710 דולר במקום 844 דולר, כולל כל המסים.



חברת קונטיננטל איירליינס הוזילה אף היא ל-100 דולר, לכל קטע טיסה, את היטל הדלק בטיסות מישראל לארה"ב וממנה; בנוסף יגבה היטל ביטחון בסך 8 דולר לכל קטע טיסה טראנס אטלנטי. סך ההיטלים לכל קטע טיסה יעמוד על 108 דולר. מדובר בהוזלה של 66 דולר לכל קטע טיסה טראנס אטלנטי. ההיטל הקודם עמד על 166 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully