וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיימים ודוחים: מועצת הרשות השנייה דוחה בחודש את ביצוע החלטתה לחילוט 15 מיליון שקל מרשת וקשת

אופיר בר-זהר

26.1.2009 / 15:04

בנוסף מקימה הרשות ועדה שתבחן מחדש את הסכומים שיחולטו מהזכייניות ועשויה לתת הקלות



מועצת הרשות השנייה החליטה בישיבתה אתמול כי היא דוחה בחודש את ביצוע חילוט של 15.1 מיליון שקל מרשת ומקשת, זאת בכפוף להגשת חוזים חתומים על ידן שיוכיחו כי הזכייניות פועלות להשלמת חוסרים בתחום התוכן משנים 2007-2006.



בנוסף הודיעה המועצה על מינויה של ועדת אד הוק לבחינת הנושא, והיא זו שתקבע סופית אם וכמה כסף יחולט מכל זכיינית. המועצה החליטה לחלט סכום נמוך יותר של 1.6 מיליון שקל משתי הזכייניות במשותף, זאת עקב חוסרים בלוח השידורים ל-2008 וכן אי הגשת לוח שידורים ל-2009 על ידי קשת. הסכום כולל גם קנס של 50 אלף שקל שהוטל על רשת בגין שידור תוכניות ריאליטי בהיקף גדול מהמותר.

המועצה קבעה בנוסף כי חובות העבר של קשת ורשת בתחום התוכן בסך של 94 מיליון שקל לשתי הזכייניות ייפרשו על פני שש שנים, ויתווסף לסכום שהזכייניות מחויבויות להוציא על תוכן באופן שוטף. המועצה מציינת בהודעתה כי היא "רואה בחומרה את העובדה שבמהלך כל שלוש שנות השידורים, לא עמדו הזכייניות בהיקף ההוצאה והשידורים הנדרשים בתחום הסוגה עלית, ובפערים משמעותיים של עשרות מיליוני שקלים, וזאת בניגוד לדרישות הזיכיון וללוחות השידורים שאושרו על ידי המועצה, לרבות בתחילת שנת 2008, ולהתחייבויות שהזכיינים התחייבו בעצמם בהצעות שהוגשו על ידם במכרז".



בהמשך להכרזה זו עולה התהייה איך תוודא הרשות החזרת החובות בעתיד בנוסף לביצוע ההתחייבויות השוטפות, לאור זאת שלא הצליחה לוודא ביצוע המחויבויות בלבד בשלושת השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully