וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כונס גן אורנים נפגש בחו"ל עם יוחאי פלג: הנימוק לבריחתו - איום מהשוק האפור

הילה רז

26.1.2009 / 17:39

הכונס ציין כי לא הצליח לקבל תשובה עניינית מפלג מדוע לא פנה מבעוד מועד לעזרת בית המשפט



כונס הנכסים שמונה לגן האירועים פריים גן אורנים ולנכסיו של בעליו של הגן, יוחאי פלג שנמלט לפני כשבועיים מהארץ, נפגש בסוף השבוע האחרון עם פלג מחוץ לגבולות המדינה. כך עולה מדו"ח פעולה שהגיש כונס הנכסים, עו"ד ישראל שפלר.



שפלר מציין כי במהלך הפגישה - שארכה ארבע שעות - שטחו בני הזוג פלג, שנמלטו יחד עם שלושה מילדיהם, את נסיבות קריסתם של עסקיו של פלג והנסיבות האישיות אליהן נקלעה המשפחה בעטיין נאלצו בלית ברירה לברוח לחו"ל. שפלר כותב כי הנימוק המרכזי אותו העלה פלג לבריחתו היה מסכת איומים שהופעלה עליו באחרונה על ידי גברתנים שנשלחו מטעם פעילים בשוק האפור.



שפלר מציין כי לא הצליח לקבל תשובה עניינית מפלג מדוע לא פנה מבעוד מועד לעזרת בית המשפט. פלג ציין בפני שפלר כי יצא מהארץ בחוסר כל והוא מתקיים מהכספים שנותרו בידו ממכירת רכבה של רעייתו תמורת 40 אלף שקל. הרכוש היחיד שהותיר אחריו הוא בית מגורים בקרית יערים לגביו קיימת משכנתא לטובת בנק אדנים. לדברי פלג שווי הבית עומד על כ-700 אלף דולר ויתרת המשכנתא בסך 200 אלף דולר.



לדברי שפלר, לא הצליח לקבל מפלג הסבר ממצה לגבי האופן שבו הצטבר חוב בהיקף כה גדול. שפלר מציין עוד כי נראה שניהול כושל, העדר הון עצמי, השקעות בהיקף של 30 מיליון שקל בקומלפקס גן האירועים והמבשר הכלכלי והפוליטי הם הגורמים שחברו יחד והביאו לקריסת החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully