וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד אולג'ובס: הביקוש לעובדים בינואר 2009 ירד ב-9% בהשוואה לחודש שקדם לו

עידו סולומון

27.1.2009 / 9:33

סך הדרישה לעובדים לרילוקיישן ירד בינואר ב-6%; עיקר הירידה ניכרת בענפי התיירות והבינוי


הביקוש לעובדים בינואר 2009 ירד ב-9% בהשוואה לחודש שקדם לו, כך עולה מנתוני אתר אולג’ובס, המרכז את כל משרות הדרושים. כמו כן, סך הדרישה לעובדים לרילוקיישן ירד בינואר ב-6%.

על פי נתוני האתר, בענף התיירות נרשמה הירידה החדה ביותר של 27% בביקוש לעובדים; בענף הבינוי והבניין נרשמה ירידה של 26% בביקוש לעובדים ובענף ההוראה, חינוך והדרכה נרשמה ירידה של 17%; כמו כן, נרשמו ירידות בביקוש לעובדים מתחומי האדמיניסטרציה (12%), הביטוח (8%) והתוכנה (6%).

בתחום האלקטרוניקה והחשמל נרשמה ירידה מתונה יחסית של 5% בביקוש לעובדים ובענף הייצור ותעשייה גם כן נרשמה ירידה של 4% בלבד. בענף המחשוב ורשתות נרשמה ירידה של 3% בביקוש לעובדים ובענף הפיננסים נרשמה ירידה מינורית של 1% בביקוש לעובדים.

בחלוקה לאזורים, הצפון ספג את הירידות המשמעותיות היותר בביקוש לעובדים בשיעור של 12%. בכרמיאל נרשמה הירידה החדה ביותר של 27% בביקוש, ובחיפה נרשמה ירידה של 17% בביקוש למשרות באזור.

באזור הדרום, בצל הלחימה, נרשמה ירידה ממוצעת של 7% בביקוש לעובדים. באזור המרכז נרשמה ירידה דומה של 7% בביקוש לעובדים. באזור השרון נרשמה הסתכמה הירידה בביקוש לעובדים ב-3% בלבד וכך גם בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully