וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות במגזר הטכנולוגיה באירופה בעקבות דו"חות טובים מהצפוי של סימנס; לונדון יורדת ב-0.8%

הדר תדמור

27.1.2009 / 10:52

מניית בנק ברקליס עולה ב-11% לאחר שאתמול זינקה ב-73% בבורסת לונדון


מגמה מעורבת נרשמת בבורסות אירופה, עליות נרשמות במניות מגזר הטכנולוגיה. בורסת לונדון יורדת ב-0.8%, בורסת פרנקפורט עולה ב-0.1%, ובורסת פאריס יורדת ב-0.1%.

עליות נרשמות במניות מגזר הטכנולוגיה באירופה, לאחר שענקית התעשייה דיווחה על רווח רבעוני גבוה מתחזיות האנליסטים. מניית ענקית התעשייה הגרמנית סימנס עולה ב-4%. סימנס דיווחה היום על רווח גבוה מהתחזיות בעקבות ביקוש גבוה לציוד האנרגיה של החברה.



הרווח הנקי של סימנס ברבעון הראשון של שנת הכספים נפל ב-81% ל-1.2 מיליארד יורו (1.5 מיליארד דולר), לעומת רווח של 6.43 מיליארד יורו ברבעון המקביל שנה קודם לכן, שנבע מרווח חד פעמים של 5.4 מיליארד יורו הקשור למכירתה של חטיבת VDO אוטומטיב.

מניית , יצרנית השבבים הגרמנית, עולה ב-3.2%. מניית ARM הולדינג, חברת הטכנלוגיה הבריטית, עולה ב-4.3%. מניית SAP, יצרנית התוכנות לעסקים, עולה ב-0.2%.

ירידות נרשמות במניות מגזר היצוא. מניית , ענקית המזון והסבון, יורדת ב-1.7%. מניית פיאט, יצרנית המכוניות האיטלקית, יורדת ב-1.3%. מניית , יצרנית התרופות, יורדת ב-0.2%.

מניית בנק הבריטי עולה ב-11%, לאחר שאתמול זינקה ב-73% בבורסת לונדון. הזינוק במניית הבנק אתמול הגיע לאחר שהבנק הבריטי הודיע כי הוא צופה לדווח על רווח גבוה מהצפוי של יותר מ-5.3 מיליארד ליש"ט (7.1 מיליארד דולר) בשנת 2008. בנוסף, הודיע ברקליס כי הוא אינו צפוי לגייס הון או לבקש סיוע מהממשלה.

הבנק מוביל את מניות מגזר הפיננסים בבריטניה לעליות. מניית בנק RBS עולה ב-8.2%. מניית בנק לוידס TSB עולה ב-2.6%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully