וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לכדורגל תובעת 1.5 מיליון שקל מרון קופמן בגין הוצאת דיבה

אופיר בר-זהר

27.1.2009 / 12:40

התבטאויות של קופמן נגד ההתאחדות לפי כתב התביעה: "המוסד מצחין מסירחון" ו"קולקציה של סמרטוטים"



ההתאחדות לכדורגל תובעת 1.5 מיליון שקל מרון קופמן, זאת משום שלטענתה הוציא קופמן את דיבת ההתאחדות. לפי כתב התביעה אשר הוגש לבית המשפט השלום בהרצליה, הוציא קופמן את דיבתה של ההתאחדות בשש הזדמנויות שונות אשר מצוינות בתביעה שהוגשה על ידי עו"ד פז מוזר. לפי כתב התביעה, "מזה תקופה עשה לו הנתבע דרך קבע, מנהג של השמצה ופגיעה בתובעת, במוסדותיה ובממלאי תפקידים בה. מדובר בהשמצות פרועות, בשפה גסה וקיצונית, בערבוביה של עובדות לא נכונות עם מה שנחזה להיות דעות, אשר עברו זה מכבר את יכולתה של התובעת לספוג ולהבליג".



בין המקרים שמצוינים בתביעה ניתן למצוא טענות האשמות בשחיתות בגין מתן כרטיסים למשחקים לעיריית רמת גן, אשר לפי קופמן נבדקו על ידי מבקר המדינה. ההתאחדות טוענת לעומת זאת כי בדיקתו של מבקר המדינה עסקה באיך מחלקת העירייה את הכרטיסים ולא בטענות לשחיתות בהתאחדות. בנוסף, מונה ההתאחדות כמה "תארים" שקופמן העניק לה, ביניהם ניתן למצוא "המוסד הזה מצחין, פשוט מצחין מסירחון", "קולקציה של אפסים סמרטוטים", "להתאחדות יש תדמית של דוכן בטטות, כל הזמן יש שם רק קומבינות ועסקנות".



ההתאחדות טוענת לפיכך כי שמה הטוב נפגע כתוצאה מפרסום דבריו של הנתבע, כאשר הטענות שהעלה הנתבע כלפי התובעת פגעו באמינותה ובמעמדה בקרב הבריות והסבו לה נזק תדמיתי רב. לפיכך דורשת ההתאחדות סכום של 1.5 מיליון שקל בתוספת הוצאות משפט ושכר טרחת עורכי דין.



מרון קופמן לא נמסרה בתגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully