וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו משיקה בישראל שלושה דגמים חדשים; סמנכ"ל השיווק של קרסו: שוק הרכב קפוא

דניאל שמיל

27.1.2009 / 13:17

מכירות היבואנים מגיעות ל-50% מאלה של ינואר 2008 - פחות מ-10,000 מכוניות


בקרסו מוטורס, יבואנית רנו וניסאן, נערכים לשנה קשה בענף הרכב, בשוק שגודלו לא יעלה על 145 אלף מכוניות - ירידה של 25% לעומת 2008. בחברה מצפים להגדיל את נתח השוק מ-7% ל-8.5%. לדברי איציק וייץ, מנכ"ל החברה, השנה תימשך המגמה של שיפור בשירות, יופרדו אולמות התצוגה של רנו וניסאן והחברה תשקיע גם מאמצים בשיווק מותג היוקרה אינפיניטי. וייץ אמר עוד כי "בזכות המכונית החדשות (לוגאן וסימבול - ד"ש), קרסו הוא היבואן היחיד שהתכונן לכלכלה החדשה ולמיתון". אילן טל, סמנכ"ל השיווק של קרסו, אמר כי שוק הרכב עדיין קפוא ומכירות היבואנים מגיעות ל-50% מאלה של ינואר 2008 - כלומר, פחות מ-10,000 מכוניות.

קרסו השיקה היום בישראל שלושה דגמים חדשים - סימבול, לוגאן MCV וקוליאוס. הסימבול, המיוצרת בטורקיה, הוא סדאן קטנה, מקבילה ליונדאי אקסנט, שתשווק בישראל עם מנוע 1.6 ליטר (105כ"ס) ותיבת הילוכים אוטומטית. המחיר עומד על 100 אלף שקל, פחות ממקבילותיה הקוריאניות. קרסו מצהירה כי לא יינתנו הנחות משמעותיות לחברות הליסינג, והמכונית מיועדת בעיקר ללקוחות פרטיים. צפי המכירות עומד על 1,000 בשנה הקרובה.

דגם נוסף הוא לוגאן MCV. מדובר בגרסת הסטיישן/מיניוואן של דאציה לוגאן הרומנית, מכונית שפותחה תחת חסות רנו ומשווקת בישראל תחת המותג רנו. לגרסת ה-MCV שבעה מושבים וכאשר הם מקופלים, נפח ההטענה מגיעה ל-2,350 ליטר. המכונית החדשה מיועדת להתחרות במיניוואנים קומפקטיים ובמסחריות קלות. היא תימכר במחיר זול במיוחד - 107 אלף שקל, עם מנוע 1.6 ליטר בהספק 110 כ"ס. תיבת ההילוכים שלה היא ידנית בלבד, בת חמישה הילוכים, והדבר יכול להוות מיכשול בשוק הישראלי חובב תיבות הילוכים אוטומטיות. המכונית מיועדת גם למגזרים כמו הדתי, החרדי והערבי, ובקרסו מתכוונים לפנות לפלחי שוק אלה במסעות פרסום ממוקדים, לצד הקמפיין הכללי. גם כאן, צפי המכירות הוא 1,000 כלי רכב.

הדגם השלישי הוא רנו קוליאוס, רכב פנאי (קרוסאובר) קומפקטי, המבוסס על מכלולי ניסאן X-טרייל ומיוצר במפעלי רנו-סמסונג בדרום-קוריאה. הקוליאוס נמכר עם מנוע 2.5 ליטר המייצר 170 כ"ס, הנעה קדמית או לכל הגלגלים ומחירו מתחיל ב-165 אלף שקל. בקרסו מקווים למכור 750 יחידות מדגם זה השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully