וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת השקעות נוספת מבקשת להכריז על אלי רייפמן פושט רגל

הילה רז

27.1.2009 / 14:52

Rockmore Investment Master הניו יורקית: רייפמן מודה שהוא חייב לנו 2 מיליון דולר אך מתחמק מתשלום



חברת ההשקעות הניו יורקית Rockmore Investment Master מבקשת להצטרף לבקשה למתן צו כינוס והכרזתו של יו"ר אמבלייז אלי רייפמן כפושט רגל. לטענת חברת ההשקעות, רייפמן הודה בכתב שהוא חייב לה למעלה משני מיליון דולר, אך עד עתה לא שילם את חובו.



לטענת Rockmore, המיוצגת על ידי עו"ד גד מינא, "פעם טען רייפמן כי אינו יכול להעביר את התשלום בשל דרישות הבנק הקשורות להלבנת הון. פעם טען כי נכסיו הוקפאו על ידי רשויות המס. פעם טען כי הרשויות בישראל מנהלות ציד מכשפות כנגד מרבית 500 האנשים העשירים בישראל". לדברי החברה, "סיפורים שמעה לרוב. אך את החוב, לא טרח רייפמן לשלם".



לפני כחודש הגישה קרן הגידור הזרה CCM Master בקשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב להכריז על רייפמן כפושט רגל. לפי הבקשה, רייפמן חייב לקרן 5.1 מיליון ליש"ט בשל מכירת מניותיה באמבלייז לו. הקרן, המיוצגת על ידי משרד צלרמאייר, פילוסוף ושות', גילתה כי בחודשים האחרונים מישכן רייפמן את מניותיו באמבלייז להבטחת חובו וחוב של חברה נוספת לנושים, ובהם איש השוק האפור שלי נרקיס.



בתגובה שהגיש רייפמן לבקשת CCM Master הוא טען כי מתן צו פשיטת רגל נגדו עלול לפגוע פגיעה אנושה ביכולתו לגייס הון, לפגוע בחברה בירידת ערך מניותיה בשוק ואף לגרום לפיטורי 6,000 עובדי חברת אמבלייז. עוד ציין רייפמן כי הוא אינו חדל פירעון שכן בבעלותו אחזקות בזכויות בחברות בעלות שווי רב בחו"ל בנוסף לנכסיו בארץ ובהם אחזקותיו בחברת אמבלייז.



חברת Rockmore טוענת כי רייפמן הודה במפורש שיש לו נכסים אך הם אינם רשומים על שמו ולכן לא יועיל לה אם תנקוט בהליך משפטי כנגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully