וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי למנויי ניוזלטר נדל"ן: כמה טריקים שיעזרו למוכרי הדירות לטשטש את העובש בקירות

טל מלכה, נדל"ן העיר

27.1.2009 / 14:57

ריחות שונים ותאורה מסוימת יכולים לגרום למתעניינים קונוטציה שלילית



המצבים שבהם צריך למצוא קונים חדשים לדירה מצריכים את בעלי הבית להציג את הדירה ולקוות שיקפצו עליה כמו שהיא, בלי דרישות לשיפוצים או לשינויים על חשבונם.



יש כמה גורמים שאינם אינדיווידואליים ושנבדקים (לפעמים אפילו באופן לא מודע) אצל אנשים שמגיעים להתרשם מנכס, ככה שגם אם בעל הבית חושב שהדירה נראית מצוין כפי שהיא, ריחות שונים ותאורה מסוימת יכולים לגרום למתעניינים קונוטציה שלילית. כדי להימנע מכך ככל האפשר, הנה כמה דגשים שיעזרו להעביר את הנכס במהירות לידיים הבאות.



מועד הביקור: השקט, החניה והאור הם אלה שעושים את ההבדל במצב הרוח של הקונה הפוטנציאלי, ולכן מומלץ לקבוע את מועד הביקור לבוקר.



פופולריות: עדיף לקבוע עם שניים-שלושה מתעניינים בטווח של שעה. באופן טבעי אנשים ירגישו שזאת בחירה מעולה אם עוד אנשים הביעו התעניינות.



נקודות חשמל ואינסטלציה: כדי להימנע מחוסר נעימות, במקרה שהמתעניין ינסה להפעיל מפסק מקולקל או לפתוח ברז שלא עובד, חשוב לבצע בדיקה מוקדמת של תקינות הנקודות, מפסקי החשמל והברזים.
אם לא מתאפשר לתקן, עדיף להתחיל בהצגת בעיות אלו בנכס - מה שיביא לתחושת כנות ואמון.



מוזיקה וריח: משפיעים משמעותית על האווירה בביקור ועל הרושם שיישאר למתעניין. תאורה שימוש נכון בתאורת הבית והחצר ישפיעו משמעותית על האווירה בפגישה. לא מומלץ לחסוך בהדלקת גופי התאורה, גם אם מדובר בשעות היום.



טיפוח הכניסה: לא לשכוח את תיבת הדואר ואת התאורה בכניסה. גם צמחייה פורחת ושטיח כניסה יעזרו לרושם הראשוני של הקונה הפוטנציאלי. סדר וניקיון - נו, באמת.



למידת מקורות רעש הצירוף "לרעש מתרגלים" לא משכנע, עדיף לעדכן את המתעניינים במקור הרעש (אבל להפחית בהשפעתו, כי שקר לבן זה לא שקר).



הכנת ניירת הבית: רושם של אמינות וסדר משרים ביטחון ואמון. תחושות אלו יכולות להתחזק עם הצגה מסודרת של נסח טאבו, מפרט טכני (במקרה של בית חדש יחסית), תשלומי ארנונה, ועד בית, חברת ניהול, מידות מדויקות של הבית ואישור היתרים במקרה של בנייה חריגה. אלה יעזרו להצגה ראויה ולהכנת הבית למכירה נוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully