וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההקלות לצה"ל: בתי ספר מובילים למנהל עסקים בארה"ב יגמישו את מדיניות הרישום לישראלים שלחמו בעזה

עידו סולומון

27.1.2009 / 16:29

בין המוסדות שנענו לפניית קרן חינוך ארה"ב-ישראל: ברקלי, קלוג, וורטון, סטנפורד וקליפורניה



מספר בתי ספר מובילים למנהל עסקים בארה"ב יגמישו את מדיניות הרישום עבור מועמדים ישראלים אשר השתתפו בלחימה בעזה, בעקבות פניה של קרן חינוך ארה"ב-ישראל. בין המוסדות שנענו: ברקלי, קלוג, וורטון, סטנפורד ואוניברסיטת קליפורניה.



לאחרונה הגיעו לקרן פניות של כ-30 חיילי מילואים ישראלים שנאלצו להפסיק את תהליך הרישום ללימודי MBA בארה"ב ולכן לא הספיקו להגיש את בקשות הרישום שלהם במועד המקובל.



לדברי גלית אדסמן, האחראית על תחום ה-MBA בקרן, מרבית הסטודנטים הישראלים מגישים מועמדות בסבב השני, כיון שלרוב לא נותרים מקומות פנויים לסטודנטים זרים בכיתות עד המועד השלישי: "בעקבות פנייתנו, בתי הספר למנהל עסקים בארה"ב הודיעו כי לא יסגרו את המכסות המיודעות לסטודנטים זרים בכיתות וחלקם אף הודיעו כי השאירו גם את המלגות פתוחות עדיין לבקשות שיופנו על ידי מועמדים ישראלים. לרוב, בקשה למלגה יש להגיש עד אמצע ינואר, אך השנה בשל המצב המיוחד שהמועמדים הישראלים נקלעו אליו הם מוזמנים להגיש בקשות למלגה עד תום הסבב השלישי של הרישום בפברואר-מרס".



מנתוני הקרן עולה כי בשנת הלימודים הנוכחית 2008-9 החלו ללמוד כ-110 סטודנטים ישראלים בבתי ספר למנהל עסקים בארה"ב. זוהי השנה השלישית ברציפות שמספר הסטודנטים הישראלים עומד על היקף זה, כאשר בשנים הקודמות מספר הסטודנטים הישראלים נע בין 60 ל-70 בשנה.



לשנת הלימודים הבאה הגישו כ-130 ישראלים את מועמדותם ללימודי MBA בארה"ב, נתון המשקף עלייה של יותר מ-15% במספר הפניות לעומת השנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully