וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובבי מוסיקה שימו לב: פרינג מאפשרת גישה לשירות Last.FM

גיא גרימלנד

28.1.2009 / 17:18

משתמשי פרינג יוכלו להגיב בזמן אמת לשירים ששומעים חבריהם


חברת הסטארט-אפ פרינג, המאפשרת להוציא שיחות טלפון סלולריות חינמיות באמצעות טכנולוגיית VoIP, מציעה לחובבי המוסיקה להינות משירות Last.FM גם באמצעות האפליקציה שלה.

פרינג תומכת כיום באפליקציות שונות, ובין היתר ניתן להתחבר באמצעותה לתוכנות מסרים מיידיות, לטוויטר, פייסבוק ועוד. הפעם המשתמשים של פרינג יוכלו להאזין למוסיקה ולערוצי הרדיו השונים של Last.FM. האלמנט החברתי מתבטא בכך שכל משתמש של פרינג יוכל גם לדעת למה מאזין כל חבר ב- Last.FM.

האפליקציה של פרינג מאפשרת לכל משתמש להגיב לשירים שמאזינים חבריו; לפרסם בטוויטר תגובה עליהם, או לפתוח בשיחה באמצעות תוכנה מסרים מיידים. את הגרסה האחרונה של פרינג ניתן להוריד מכאן. בינתיים השירות זמין למחזיקי מכשירי דגמי סדרת 60 של Symbian, ולא עבור מערכת הפעלה חלונות מובייל. אבל התכנון שגם זה יקרה.

למי שלא מכיר את פרינג, נזכיר כי מדובר בחברה שמאפשרת לכל מכשיר סלולר נתמך להוציא שיחות בטכנולוגיית VoIP, הן באמצעות נקודות חמות (חיבור ל-Wi-Fi) או באמצעות רשת האינטרנט של מפעיל סלולרי. בתקופה האחרונה החברה דיווחה על קיצוץ של 20% בכוח האדם. פרינג גייסה לאורך חייה כ-13 מיליון דולר, בין המשקיעים בחברה נמנים יוסי ורדי, פיטנגו, וריטאס ו-NBVP.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully