וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדל שוקי הון לקראת דו"חות סרגון: צפוי קיטון משמעותי בצמיחה שתגיע מהשווקים המתפתחים

שמואל שוסטר

28.1.2009 / 18:23

במגדל צופים כי סרגון תדווח על הכנסות של 58.2 מיליון דולר - בטווח התחזיות המוקדמות שנתנה החברה


תפרסם את דו"חותיה הכספיים לרבעון הרביעי של 2008 ולשנה כולה רק ב-4 לפברואר אבל במגדל שוקי הון כבר מכינים תחזיות.

האנליסט ניר עמיקם מבית ההשקעות משאיר את המלצתו על "תשואת יתר" עם סיכון גבוה ומחיר יעד של 10 דולרים למניה על כנה אך צופה כי סרגון תמשיך לצמוח ולגדול בזכות המשך הביקושים במדינות מתפתחות כמו הודו.

בבית ההשקעות צופים כי החברה תדווח על הכנסות של 58.2 מיליון דולר – בטווח התחזית המוקדמת שניתנה שעמד על 56-60 מיליון דולר.

עם זאת צופים כי החברה תציג קיטון משמעותי בשיעור הצמיחה. עמיקם מעריך כי סרגון תשלים את תוכנית הרכישה החוזרת של מניותיה במהלך הרבעון הראשון של השנה. עד כה ביצעה סרגון רכישות בהיקף של 8 מיליון דולר, מתוך סכום של 20 מיליון דולר, אותו הקציבה למהלך.

במגדל מעריכים כי תחום התשתית הסלולרית האלחוטית בקיבולת גבוהה ממשיל לצמוח למרות המשבר הכלכלי העולמי. לדברין, מנוע הצמיחה העיקרי בשנתיים האחרונות הוא הגידול במספר הלקוחות הסלולריים במדינות מתפתחות והרחבת הכיסוי הסלולרי הנגזר מכך.

את הרבעון השלישי של השנה סיימה סרגון עם הכנסות של 58.1 מיליון ברבעון השלישי, עלייה של 30.6% לעומת הכנסות הרבעון המקביל בו עמדו ההכנסות על 44.5 מיליון דולר. בשורה התחתונה רשמה סרגון רווח נקי של 3.5 מיליון דולר או 9 סנט למניה, ירידה של 5.4% לעומת הרבעון המקביל בו עמד הרווח הנקי על 3.7 מיליון דולר ועלייה של 20.7% לעומת הרבעון הקודם, בו עמד הרווח הנקי על 2.9 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully