וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני בירם וגיל דויטש לפניקס: "הודעת הביטול חסרת כל תוקף"

אתי אפללו

29.1.2009 / 12:22

דויטש ובירם במכתב לעו"ד רם כספי, פרקליטה של הפניקס: זהו המכתב האחרון לפני נקיטת הליכים משפטיים


"מזה זמן מקנן חשש כבד כי אינה מתכוונת לקיים את ההסכם וכל מעייניה נתונים ליצור יש מאיין של עילה נטענת כלשהיא, מופרכת ככל שתהא כדי לנסות ולהשתחרר מההסכם המחייב שנחתם" כך טוענים רוני בירם וגיל דויטש, באמצעות בא כוחם עו"ד רלי לשם ממשרד מיתר ליקוורניק גבע, במכתב שנשלח אתמול לעו"ד רם כספי- פרקליטה של הפניקס.

המכתב נשלח בתגובה להודעתה של הפניקס על ביטול העסקה לפיה היא אמורה להיכנס לתוקף האופציה של בירם ודויטש למכור את יתרת אחזקותיהם באקסלנס (40%) לפניקס תמורת סכום של כ-700 מיליון שקל.

דויטש ובירם מציינים במכתבם כי הודעת הביטול של הפניקס חסרת כל תוקף "אין היא מבוססת על הפרה ולא כל שכן על הפרה יסודית". לדבריהם, כל התנהלות הפניקס "מתחילה ועד הסוף נגועה בחוסר תום לב חמור, ואין היא אלא נסיון חסר יסוד להתנער מהסכם תקף ומחייב".

לטענת בירם ודויטש, הם הסכימו להביא בפני הדירקטוריון את בקשת הפניקס (להכנסת צוות רואי חשבון לאקסלנס - א.א.). "העובדה שהפניקס נחפזה בבהילות למסור את הודעת הביטול סמוך לפני המועד שנקבע לישיבת דירקטוריון החברה שאמורה היתה לדון בבקשתה, מעידה כאלף עדים על מופרכות המהלך בו נקטה. דומה שהפניקס חששה שמא דירקטוריון החברה יאשר, חס וחלילה, את מבוקשה, וכך תאבד לה העילה שעליה היא תולה את יהבה בהודעת הביטול.

בירם ודוטש מציינים כי לא יהססו למצות את זכויותיהם בהליכים משפטיים אם הפניקס לא תתחזור בה מהודעת הביטול לאלתר, וזהו מכתבם האחרון לפני נקיטת הליכים משפטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully