וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגון חתמה על עסקת המשך בשווי 3.5 מיליון דולר עם ספקית תקשורת באסיה

ניר צליק

29.1.2009 / 13:15

הכנסות העסקה מהוות חלק מהכנסות הרבעון האחרון, כאשר הדו"חות יתפרסמו ב-4 בפברואר


, ספקית פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות, חתמה על עסקת המשך בשווי 3.5 מיליון דולר עם ספקית תקשורת באסיה. סרגון תספק לחברה פתרונות ממשפחת FibeAir.

"אנו שמחים מאוד לראות עסקת המשך גדולה מסוג זה על ידי ספקית תקשורת מובילה באסיה", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון, והוסיף, כי "הפתרונות המתקדמים שלנו לתקשורת אלחוטית בקצבים גבוהים קובעים רף חדש בתחום ניצולת תדרים ומציעים תמיכה שאין דומה לה בהתרחבות עתידית של הרשת ובשדרוג הקצבים. עובדה זו מאפשרת ללקוחותינו להיענות לדרישה הגוברת לפס רחב בתקשורת אלחוטית ומאפשרת החזר מהיר יותר על ההשקעה בתשתיות".

סרגון תפרסם את דו"חות הרבעון הרביעי ב-4 בפברואר. אמש פירסמה מגדל שוקי הון סקירה בה צפו הכנסות של על הכנסות של 58.2 מיליון דולר לחברה - בטווח התחזית המוקדמת שניתנה שעמד על 60-56 מיליון דולר.

במגדל מעריכים כי תחום התשתית הסלולרית האלחוטית בקיבולת גבוהה ממשיך לצמוח למרות המשבר הכלכלי העולמי. לדבריהם, מנוע הצמיחה העיקרי בשנתיים האחרונות הוא הגידול במספר הלקוחות הסלולריים במדינות מתפתחות והרחבת הכיסוי הסלולרי הנגזר מכך.

את הרבעון השלישי של השנה סיימה סרגון עם הכנסות של 58.1 מיליון ברבעון השלישי, עלייה של 30.6% לעומת הכנסות הרבעון המקביל בו עמדו ההכנסות על 44.5 מיליון דולר. בשורה התחתונה רשמה סרגון רווח נקי של 3.5 מיליון דולר או 9 סנט למניה, ירידה של 5.4% לעומת הרבעון המקביל בו עמד הרווח הנקי על 3.7 מיליון דולר ועלייה של 20.7% לעומת הרבעון הקודם, בו עמד הרווח הנקי על 2.9 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully