וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדל : סרגון תמשיך ותגדל בשל התפתחות עסקיה במדינות מתפתחות - מחיר היעד 10 דולר בהמלצת 'תשואת יתר'

הדס גליקו

29.1.2009 / 13:46

הסקירה שמפרסם בית ההשקעות מופיעה היום לצד הודעה מצד סרגון על עסקת המשך בשווי 3.5 מיליון דולר עם ספקית תקשורת באסיה



למרות הקיטון הצפוי בשיעור הצמיחה, של סרגון בדו"חות רבעון ארבע וכלל שנת 2008, צפויה החברה להמשיך ולגדול בזכות המשך הביקושים במדינות מתפתחות כמו הודו, כך מעריך היום האנליסט ניר עמיקם ממחלקת המחקר של מגדל שוקי הון. מחיר היעד שנקבע לה הוא 10 דולר בהמלצת 'תשואת יתר'.



הסקירה שמפרסם בית ההשקעות מופיעה היום לצד הודעה מצד סרגון על עסקת המשך בשווי 3.5 מיליון דולר עם ספקית תקשורת באסיה. סרגון נטוורקס, שנסחרת בתל אביב ובנאסד"ק, עתידה לפרסם את תוצאותיה לרבעון הרביעי ותוצאות שנת 2008 כולה ביום רביעי.



להערכת עמיקם תוצאות הרבעון הרביעי צפויות לעמוד בתחזיות והחברה תדווח על הכנסות של 58.2 מיליון דולר ברבעון, בטווח התחזית של החברכ של 50 עד 60 מיליון דולר. סך ההכנסות ערמיך עמיקם יסתכמו בכ-219 מיליון דולר, גידול שנתי של 35% ברווח למניה. בנוגע לתוכנית סרגון לרכישה בחזרה של מניות מעריך עמיקם כי כתוצאה מהירידה במספר המניות יגדל הרווח למניה ב-5 סנט למניה.



בבית ההשקעות סבורים כי מנוע הצמיחה העיקרי של תחום התשתית הסלולרית האלחוטית נמצא במדינות מתפתחות בהן גדל מספר מספר הלקוחות ונוצר צורך בהגדלת הכיסוי הסלולרי. לדברי עמיקם "ההצלחה של סרגון באיזורים אלו תומכת בהשך צמיחה גם בשנה קשה כמו 2009".



בהתייחסות ספציפית לשוק ההודי מעריכים במגדל כי סרגון היא אחת משלושת השחקנים הגדולים בו. לדברי עמיקם "שוק הסלולר בהודו ממשיך לצמוח למרות שהמשבר בקצב שנתי של 50% עם תוספת של כ-24 מיליון מנויים ברבעון הרביעי של 2008". להערכת עמיקם המשמעות הישירה של צמיחה כזאת היא המשך השקעה בתשתית הסלולארית במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully