וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.דורי מוותרת על בניית 272 דירות בבבלי בתל אביב בעקבות הפרת חוזה מצד בעלת הקרקע

גיא ליברמן

29.1.2009 / 19:36

היקף ההכנסות המשוער בפרויקט היה 600 מיליון שקל


חברת א.דורי, שבשליטת אורי דורי, מוותרת על פרויקט הענק עליו הודיעה לפני חצי שנה לבניית 272 דירות בשכונת בבלי בתל אביב. הפרויקט אמור היה להכניס לכיסה 600 מיליון שקל. לדברי גורמים בחברה, בעלי הקרקע - חברת אמת"ש השקעות - הפרו את החוזה ועל כן א.דורי רואה עצמה פטורה מההסכם: "נוכח פגמים בכריתת ההסכם נשוא העסקה שבנדון ואף הפרתו היסודית על ידי המוכרת, ביום ב-29 בינואר שלחה חברת הבת (מטעם א.דורי. ג"ל) למוכרת הודעה בדבר ביטולו של ההסכם", כך לפי הודעת א.דורי. עוד מוסיפים בחברה כי בבסיס המחלוקת עומדת "אי נכונותם של מצגים שסיפקה המוכרת במסגרת ההסכם, כדי שינוי מהותי של תנאי העסקה".

הקרקע עליה עתידה היתה א.דורי להקים את הפרויקט הענק נמצאת מצפון לפארק צמרת ומגדלי YOO(מצפון לגשר ההלכה). על הקרקע חלה תוכנית הידועה כתוכנית בבלי דקל, במסגרתה ניתן לבנות 648 דירות ב-4 מגדלים בני 38 קומות. הקרקע נמצאת בבעלות אמת"ש השקעות וחברת דנקנר השקעות מקבוצת דלק נדל"ן שבשליטת יצחק תשובה, אם כי ההסכם של א.דורי נעשה אך ורק מול אמת"ש השקעות.

ההסכם של א.דורי מול אמת"ש היה הסכם קומבינציה לפיו 42% מההכנסות ממכירת דירות בפרויקט ייכנסו לכיסה של אמת"ש, בעוד ששאר ההכנסה תכנס לכיסה של א.דורי - שאף תבנה את הפרויקט. היקף ההכנסות הכולל שצפתה א.דורי בעת החתימה על ההסכם (חלקה של החברה בלבד) היה כאמור 600 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully