וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכריה שקיבלו שלושה סמנכ"לים באלדין בעקבות המיזוג עם וקטור: בונוס של 1.5 מיליון דולר לכל אחד

מאת ניר צליק

30.1.2009 / 6:52

בכירים באלדין יקבלו אופציות ב-8 מיליון דולר לרכישת מניות וקטור



לאחר רכישת אלדין על ידי קרן וקטור האמריקאית, מתחילים להתבהר הפרטים בנוגע לאסטרטגיה שנקטה הקרן כדי לפתות כמה אנשי מפתח באלדין להישאר בחברה בפורמט החדש שלה.



שלושה מהבכירים באלדין - סמנכ"ל הכספים, אבירם שמר, ציון גונן, סמנכ"ל האחראי על eSafe, ושלומי ינאי, סמנכ"ל חטיבת ה-eToken, יקבלו חבילה דשנה של מזומנים.

על פי הפרוקסי (הצהרה) שהוגש לרשות ניירות ערך האמריקאית, כל אחד מהם יקבל בונוס של 1.125 מיליון דולר. שליש ממנו ישולם שישה חודשים לאחר המיזוג, והשאר ישולם 18 חודשים לאחר המיזוג. בנוסף, יקבל כל אחד מהם כעת 375 אלף דולר וכמו כן אופציות בתנאי מימוש טובים - 25% מהן יהיו ניתנות למימוש כשנה לאחר המיזוג, והיתר יהיו ניתנות למימוש בכל חודש במשך שלוש שנים. זאת, בנוסף למשכורת חודשית.



גם יתר בכירי אלדין לא יהיו מקופחים. לפי ההסכם תוקם קופת מזומנים ובה מיליון דולר שיועברו לבכירי החברה שיישארו בה. שליש מהסכום ישולם להם אחרי חצי שנה והיתר בתום 18 חודשים ממועד השלמת העסקה. עוד הם יקבלו סכום שעשוי להגיע ל-550 אלף דולר במקרה שלקוח ספציפי של אלדין יישאר בחברה המאוחדת. העובדים שיסייעו בתהליך המיזוג יקבלו גם בונוס נוסף, של 500 אלף דולר.



הבכירים יקבלו גם אופציות ב-8 מיליון דולר לרכישת מניות של וקטור או אחת החברות שבבעלותה. ניתן יהיה לממש 25% מהן אחרי שנה והיתר במשך שלוש שנים, במנה חודשית קצובה. באשר לאופציות המצויות בידי בכירי אלדין והדירקטורים שלה - אלו שנמצאות בתוך הכסף והבשילו, ישולמו במזומן. בסעיף נוסף השומר על עמימות נכתב כי חלק מההנהלה הבכירה תקבל בונוסים בסך 830 אלף דולר כשהמיזוג יושלם.



בטופס שהוגש לרשות ניירות ערך האמריקאית מתואר גם תהליך הרכישה של החברה. ב-7 באוגוסט 2008 נהפכה קרן וקטור לבעלת עניין באלדין (9%). מאוחר יותר העבירה הקרן הצעה לרכוש את אלדין ב-13.5 דולר למניה - כ-180 מיליון דולר - או לחלופין לרכוש את עסקי ה-DRM ב-125-135 מיליון דולר. ב-27 באוגוסט דחתה אלדין את ההצעה, ובעקבות זאת ביקשה וקטור לכנס אסיפת בעלי מניות כדי להחליף את דירקטוריון החברה. ב-20 בספטמבר שיפרה הקרן את הצעתה ל-14.5 דולר - כ-200 מיליון דולר ועקב כך בוטל הזימון לאסיפת בעלי המניות.



ב-4 בנובמבר הקטינה וקטור את הצעתה ל-13 דולר למניה בעקבות המשבר הגלובלי. דירקטוריון אלדין החליט לדחות את ההצעה ובעקבות זאת, העלתה וקטור את הצעתה ל-13.25-13.75 דולר למניה. בדצמבר הגישה וקטור הצעה נוספת, ב-12 דולר למניה. ב-5 בינואר הקטינה הקרן את הצעתה ל-11.5 דולר למניה, מחיר נעילת העסקה, ששיקף לחברה שווי של 160 מיליון דולר, ובנוסף, יתרת מזומנים מעל סכום של 12 מיליון דולר שתימצא בקופת החברה בעת המיזוג.



הפרסום ב-TheMarker ב-6 בינואר שלפיו העסקה נמצאת על סף חתימה גרם לכך שאלדין תוציא דיווח שבו נכתב כי היא מקיימת מגעים עם וקטור. ב-12 בינואר פורסמה רשמית ההחלטה על מכירתה של אלדין לוקטור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully