וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טי.טי.איי חוקרת חשד כי בנו של מנכ"ל החברה קיבל עמלות שלא כדין

ניר צליק

30.1.2009 / 10:20



>> חברת טי.טי.איי טלקום, המתמחה בפיתוח מערכות תומכות תפעול (OSS) מבוססות תוכנה לספקיות של שירותי תקשורת ברחבי העולם, החלה בחקירה פנימית של חשד כי מוטי ליפשס, מנהל יחידה אזורית בטי.טי.איי ובנו של יו"ר ומנכ"ל החברה, מאיר ליפשס, קיבל עמלות שלא כדין על רקע רכישת חברת טלסנס האוקראינית לפני כשנה תמורת 2.7 מיליון דולר.

טי.טי.איי קיבלה מכתב תלונה מאדוארד רובין, מחזיק המניות העיקרי בטלסנס לפני מכירתה לטי.טי.איי, שבו הוא טוען, בין היתר, כי מוטי ליפשס קיבל עמלות שלא כדין. דירקטוריון טי.טי.איי וועדת ביקורת החשבונאות יערכו פגישות בזמן הקרוב כדי לחקור את העניין ולגבש החלטות בנוגע למקרה.



טלסנס היא בית תוכנה הפועל במדינות בריה"מ לשעבר ועוסק מאז 1998 בפיתוח, יישום וקידום של פתרונות תוכנה ושירותים מקצועיים נלווים לשוק התקשורת. לפני כשנה העסיקה החברה 100 עובדים. בין לקוחותיה ניתן למצוא את קזחסטאן טלקום, UKR טלקום, MTS אוקראינה וקייבסטאר.



טי.טי.איי סיימה את הרבעון השלישי של 2008 עם הכנסות של 13.2 מיליון דולר, עלייה של 12.7% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2007. בשורה התחתונה רשמה החברה הפסד נקי של מיליון דולר, או 5 סנטים למניה, בהשוואה לרווח נקי של 858 אלף דולר, או 5 סנטים למניה, ברבעון המקביל ב-2007.



ב-12 החודשים האחרונים איבדה מניית טי.טי.איי כ-70.5% מערכה והיא נסחרת לפי מחיר של 64 סנט, המשקף לחברה שווי של 10.2 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully