וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיס פתוח

רינה רוזנברג

30.1.2009 / 10:20

כיס פתוח



קובי חקק, מנכ"ל רשת הקונדיטוריות ובתי הקפה רולדין

קנייה משתלמת: "לפני שנה אח שלי עבר ליד מועדון סנוקר, וראה שהמקום עומד לקראת סגירה ושהם מוכרים את כל הריהוט. הוא ידע שאני אשמח מאוד לשולחן סנוקר, התקשר אלי ואמרתי לו שיקנה. קיבלתי שולחן בן חודשיים ב-8,000 שקל במקום 25 אלף שקל. זה שולחן מיוחד, שמתי אותו בפינה במרתף, שם אני משחק עם הבנות שלי".



קנייה מיותרת: "קניתי לאשתי לפני כחצי שנה מיקסר של קיצ'נאייד ב-2,500 שקל. היא יצאה לחופשת לידה וחשבתי שיהיה לה זמן להתעסק עם הכנת עוגות, אבל היא מעדיפה את הדרך הקלה - להגיד לי להביא מהחנות".



החנות הכי הכי: ""יש קונדיטוריה של פייר ארמה ברובע סאן ג'רמן בפאריס. ממש תאווה לעיניים. כל עוגייה עולה בערך יורו ואני קונה שם חמישה-שבעה מאפים, אבל לוקח ביס אחד מכל אחד כדי שאוכל ליהנות מכולם. המאפים נאפים במקום. בפאריס אוהבים לשים פירות במאפים שיוצרים המון צבעים וטעמים מגוונים, כמו ורדים עם פטל או פסיפלורה בשילוב טעמים נוספים. הם לא מפחדים מצבעי מאכל. העוגיות מגיעות בצבעים כמו סגול, זהב, צהוב וכחול, ונראות כמו תכשיטים של ורסאצ'ה".



חוויית הקנייה הטובה ביותר: "בית הכלבו הרווי ניקולס בלונדון. הכל מעוצב ועומד טיפ וטופ, יפה וממותג. זה שילוב של סופרמרקט וכלבו. אם היה סופר כזה בישראל, הייתי עושה את הקניות בבית ולא אשתי. אני אוהב את הדרך שבה מסדרים את הסחורה במקום. בישראל רואים בלאגן בעיניים ולא יודעים מה לקחת, ושם זה נראה כאילו מוצרי החברות השונות מחוברים זה לזה כמו פאזל. יש בסופר הרבה מאכלים טריים ובשרים".



מוצר או שירות שלא היית מוותרת עליו: "סטייקים של מסעדת מיט בר בהרצליה. מאז שהם פתחו את המקום לפני כחצי שנה, אני יושב שם פעם בשבוע וזוכה לאכול סטייק כמו בחו"ל. טעם של בשר אמיתי - אין דברים כאלה. לדעתי, אף אחד לא מתקרב אליהם בתחום הבשר בישראל".



טיפ צרכני לשעות משבר: "לקנות במידה, אבל לשמור על האיכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully