וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד ענקית ההשתלטות KKR: משבר האשראי יוצר הזדמנויות עבור החברה

רויטרס

30.1.2009 / 11:55

"כיום אפשר לרכוש חברות במחירים נמוכים בשיעור מינוף נמוך הרבה יותר", אמר הנרי קראוויס



הנרי קראוויס, המייסד השותף של ענקית ההשתלטויות KKR, אמר בפגישת הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס כי משבר האשראי יוצר הזדמנויות עבור החברה שלו.



"אפשר לעשות עסקים בסביבה נטולת מינוף. השנים 2007-2006 היו מצויינות. גם בשנת 2008 השקענו בכספנו, אבל בצורה שונה", כך אמר קראוויס בפאנל בפורום. "מספר הרכישות הממונפות ירד בצורה משמעותית. כיום אפשר לרכוש חברות במחירים נמוכים בשיעור מינוף נמוך הרבה יותר", אמר קראוויס.



"ישנן דרכים בהן אפשר לתת לכסף לעבוד. בארה"ב לבדה במהלך שלוש השנים הקרובות יש אג"ח בשווי 1.8 טריליון דולר שמגיעות למועד פירעונן. אם מסתכלים על חמש השנים הקרובות יש אג"ח בשווי 3 טיריליון דולר. אם שוק האג"ח ושוק האשראי לא יצאו מהמחנק, יש צורך להון כמו שאנחנו מציעים".



"האם אנחנו יכולים לגייס הון באמצעות הנפקות אג"ח? כן. מעט, אבל זה אפשרי. אבל יש לנו אפשרויות מימון אחרות", אמר קראוויס, והתכוון לקרנות השקעה ממשלתיות, קרנות פנסיה וקרנות גדולות כמו טמלטון ופידליטי.



לגבי הרגולציה לענף הפיננסים אמר קראוויס שהוא צופה כי הפיקוח יבוא, ובצורה רצינית - דעה רווחת בדאבוס. "הרגולציה על ענף הפיננסים מגיעה, והיא מגיעה בגדול", אמר קראוויס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully