וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנימין נתניהו: "אני מתחייב להחזיר את הצמיחה למשק ולהעלות את שכר המינימום"

ערן אזרן

31.1.2009 / 19:20

כך אמר הערב המועמד לראשות הממשלה בראיון בערוץ 2; "אני מתחייב להעלות שכר המינימום בארבע השנים הבאות"



"אני מתחייב להחזיר את הצמיחה למשק ולהעלות את שכר המינימום בארבע השנים הבאות", כך אמר הערב מועמד הליכוד לראשות הממשלה, בנימין נתניהו, בראיון לערוץ 2. הדברים נאמרו על ידי נתניהו במסגרת משדר מיוחד, "בחירות 2009 - שלושת המועמדים", שבו המועמדים לראשות הממשלה ענו לשאלות שהועלו על ידי גולשים באתר יו-טיוב. "כאשר יש צמיחה גבוהה ניתן להעלות גם את שכר המינימום. צמיחה כזו תושג רק על ידי הורדת מסים במדינה", ציין נתניהו.



לדברי נתניהו, על המשק מאיימת בעיה רצינית של אובדן אלפי מקומות עבודה. "אתמול ציין נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, כי 50 אלף עובדים צפויים להיות מפוטרים בחודשים הקרובים. בזמן שהייתי שר אוצר החזרתי למשק 400 אלף אנשים למעגל העבודה, וכך אני אנהג שוב כאשר אהיה ראש ממשלה".



בתשובה לשאלת גולש האם תלך בעקבות המהלך של אובמה ותגביל את שכר הבכירים, אמר נתניהו כי יש חובה להגביל את השכר במגזר הציבורי. "עשיתי את זה כבר בעבר, אמר נתניהו. "בחברות הממשלתיות אנשים לא צריכים לקבל משכורות ענק, לכן אאני אגביל את משכורות המנהלים".



בסוף דבריו הדגיש נתניהו כי יילך בדרך של "עוצמה ושגשוג כלכלי", והוסיף כי אם ייבחר הוא יקים "ליכוד גדול וממשלה רחבה ככל האפשר עם מפלגות ציוניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully