וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: דיון מכריע על עתיד הזיכיון של ערוץ 10

מאת אופיר בר-זהר

1.2.2009 / 6:50

נציגי הערוץ ושר התקשורת ינסו להגיע להסדר שיאפשר את הארכת הזיכיון. מפגני התמיכה בערוץ נמשכים; זכיינית ערוץ 2 רשת שלחה לעובדי ערוץ 10 מכתב הזדהות



>> השבוע המתחיל היום צפוי להיות קריטי לעתידו של ערוץ 10: מחר מתכנסת ועדת מכרזים של מועצת הרשות השנייה כדי לדון בהמשך הטיפול במכרז להפעלת הערוץ, והיום תיערך פגישה מכרעת בעניין בין נציגי הערוץ לשר התקשורת. הצדדים צפויים לנסות ולהגיע בפגישה להסדר שיאפשר את הארכת הזיכיון של הערוץ וימנע את פרסומו של מכרז חדש.



לצד זה צפויים להימשך צעדי המחאה של עובדי הערוץ, כחלק ממתקפת ההסברה נגד הפסקת הזיכיון. גם גופים בתחום המדיה והפרסום ממשיכים במפגני התמיכה בערוץ.

ביום חמישי העבירה זכיינית ערוץ 2 קשת מכתב תמיכה למנהלי ערוץ 10 ולעובדיו. במכתב כותבת קשת: "בימים כתיקונם אנו מתייחסים אליכם כמתחרים. היום אנו רוצים לפנות אליכם כשותפים לשוק הטלוויזיה המסחרית בישראל ולחזק את ידיכם. לצערנו, אנו חולקים את אותה מצוקה, שהגיעה במלוא חריפותה אל פתחכם".



קשת מציינת עוד כי "המשבר של כולנו עמוק וקשה. מקורו בשיטה. שיטת ההגבלה, ההתערבות והפיקוח על שוק הטלוויזיה המסחרית בישראל פשטה את הרגל מזמן, ואולם היום היא מאיימת לגרום לכם ולנו לפשוט את הרגל בעקבותיה. השקעתם מאמצים וכישרון, אך מתברר שאין ערך להשקעה, אין ערך לעמידות, ואין ערך לחריצות. בעבורנו יש לכך משמעות מטלטלת, שלא ניתן להשלים עמה. במקום להתמודד עם שורש הבעיה, יש מי שבוחר שוב ושוב לטמון את ראשו בחול. היום זה אתם ומחר זה אנחנו, ולכן מאבקכם הוא מאבקנו".



חברת רכש המדיה יוניון מדיה "מחשיכה" היום את עמוד 10 בשלושה עיתונים כלכליים. עמודים אלה נצבעו בשחור, ובתחתיתם מופיע הכיתוב "נהיה לנו חושך בעיניים". ביוניון מדיה אומרים כי החברה רואה בחומרה את החלטת ועדת הכלכלה של הכנסת לסגור ערוץ מסחרי ללא דיון מעמיק ובלי להביא בחשבון את כל ההשלכות של הדבר. מנכ"ל החברה, אורן יוניוב, קרא לוועדת הכלכלה לקיים דיון דחוף נוסף, שבו תישמע גם עמדתם של המפרסמים וחברות המדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully