וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גו נטוורקס נמכרה לקרן הון סיכון אבולושין מולודן ולמשקיעים פרטיים תמורת 675 אלף דולר

הילה רז

1.2.2009 / 12:55

לפני כ-4 חודשים הוגשה בקשה למנות לגו נטוורקס מפרק בעקבות חובות בהיקף של כ-6.2 מיליון דולר


קרן הון סיכון אבולושין מולודן והמשקיעים הפרטיים כרמל ורניה, לשעבר המדען הראשי ומנכ"ל קומברס, זאבי ברגמן, לשעבר מנכ"ל קומברס ויהושע לוינברג, ממקימי גילת, הם הזוכים בהתמחרות לרכישת נכסי חברת גו נטוורקס לאחר שהציעו 675 אלף דולר. כך עולה מבקשה שהגיש היום המנהל המיוחד שמונה לגו נטוורקס, עו"ד שאול קוטלר.

גו נטוורקס מפתחת טכנולוגיות תקשורת אלחוטית. לפני כ-4 חודשים הגישה נקסטווייב, החברה האם של גו נטוורקס, בקשה למנות לגו נטוורקס מפרק בעקבות חובות בהיקף של כ-6.2 מיליון דולר, העולים על שוויים המוערך של נכסיה. החברה פיטרה 70 מתוך 100 עובדיה וניהלה מגעים, שלא הבשילו, למכירתה ל. באחרונה פיטרה החברה את כלל העובדים, והיא עתידה לפנות את משרדיה בימים הקרובים.

המנהל המיוחד ציין כי בתמורה לתשלום יועברו לחברה הרוכשת כל נכסיה של גו נטוורקס. עוד הוא מבקש כי יינתן אישור לרישום חברה חדשה בישראל בשם דומה לשמה של גו נטוורקס.

המנהל המיוחד ציין כי הגיע להסכמה עם בעלת השליטה בגו נטוורקס בארה"ב, החברה הציבורית נקסטווייב, כי העברת ה-IP, זכות שימוש בשם, הסכמה לאיסור תחרות והעברת חובות לקוחות - תתבצע על ידי חברה האם בתמורה לתשלום של 75 אלף דולר מתוך סכום רכישת החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully