וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליית הין מעלה את מחירי היפניות: טויוטה מייקרת מחירים

דניאל שמיל

2.2.2009 / 9:12

העלאות המחירים לא מוציאות את דגמי טויוטה מקבוצות הרישוי המקוריות שלהם



יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, מצטרפת לדלק מוטורס, מאיר ויפנאוטו, ומייקרת את מחירי המכוניות שלה. במחירון החדש של החברה עלו המחירים בשיעור של עד 2.5% ובסכום של עד 6,000 שקל.



בין המכונית שהתייקרו ניתן למצוא את טויוטה קורולה עם תיבת הילוכים רובוטית, בגרסת הסאן הבסיסית, שמחירה יהיה 114 אלף שקל (במקום 111 אלף). טויוטה אוונסיס החדשה הושקה לפני זמן קצר במחיר של 147 אלף שקל, והתייקרה כעת ב-3,000 שקל נוספים. הפריוס ההיברידית התייקרה מעט פחות והיא עולה כעת 149 אלף שקל (במקום 147 אלף). מחירו החדש של טויוטה לנד קרוזר בגרסת הדיזל הבסיסית הוא 255 אלף שקל (במקום 249 אלף שקל).



במחירון זה מופיעה לראשונה גם טויוטה קורולה עם תיבת הילוכים אוטומטית, שמחירה נקבע על 126 אלף שקל ברמת הגימור GLi (היחידה שמשווקת בשלב זה). הגרסה הרובוטית ברמת הגימור המקבילה תעלה 119 אלף שקל (115 אלף לפני הייקור האחרון).



חשוב לציין כי העלאות המחירים לא מוציאות את דגמי טויוטה מקבוצות הרישוי המקוריות שלהם. רשות המסים מאפשרת את ייקור המכוניות בשיעור עליית שערי המטבע מאז פירסום הקבוצות, והייקור של יוניון מוטורס מתון יותר מעליית הין.



ל-TheMarker נודע כי גם כלמוביל, יבואנית מיצובישי, מתכוונת להעלות מחירים בימים הקרובים. גם במקרה זה שיעור ההתייקרות לא יעלה על אחוזים בודדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully