וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוני התיכון דורשת מהמינהל החזר כספי של 173 מיליון שקל

גיא ליברמן

2.2.2009 / 9:34

החברה זכתה בפברואר 2008 במגרשים לבניית 300 דירות בירושלים; לטענתה, המינהל לא מסר לידיה המגרשים



ערפל כבד שורד מעל פרויקט הענק בהיקף של 300 דירות שחברת בוני התיכון שבשליטת עמי פרץ תיכננה לבנות בשכונת תלפיות מזרח בירושלים. ל-TheMarker נודע כי החברה פנתה באחרונה למינהל מקרקעי ישראל בדרישה כי יחזיר לה 166 מיליון שקל – הסכום אותו שילמה עבור הקרקע כחלק ממכרז שפירסם המינהל. לטענת החברה, על פי תנאי המכרז, המגרשים היו אמורים להימסר לידה לכל המאוחר בסוף יולי 2008, אלא שעד היום המגרשים לא נמסרו, וגם עבודות הפיתוח בקרקע לא בוצעו במלואם.



במכתב שנשלח למינהל על ידי בוני התיכון נכתב כי: "חברתנו עמדה כדת וכדין במלוא התחייבויותיה כלפיכם וכלפי חברת הפיתוח ואצה לשלם את מלוא המוטל עליה ולחתום על כל המסמכים הנדרשים, בידיעה כי בתוך זמן קצר תוכל להתחיל לממש זכויותיה במגרשים". עוד נאמר במכתב כי בשל "הוצאות המימון האדירות הרובצות כאבן ריחיים על צוואר חברתנו ולסחרור הכללי הכבד השורר בארצנו והזורע הרס וחורבן בכל חלקה טובה... הרי שבאין מנוס עותרת חברתנו לקבלת הסכמתכם לביטול ההסכמים ולהשבת מלוא התשלומים ששולמו על ידה למינהל".



מעבר לסכום זה דורשים בחברה תשלום של 7.6 מיליון שקל לנוכח ההשקעה של החברה בניסיון לקדם את הפרויקט, בשל הוצאות מימון להן נדרשה החברה וכן בשל מסי רכישה שהוציאה.



ממינהל מקרקעי ישראל לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully